جماران؛

استقلال خوزستان 1-0 استقلال؛ آبی ها با نکونام در اهواز زمین گیر شدند+ عکس و ویدیوی گل

استقلال هفته سوم لیگ برتر را با شکست پشت سرگذاشت.

لینک کوتاه کپی شد

ورزشی جماران؛ در اولین روز هفته سوم لیگ برتر فوتبال استقلال در اهواز میهمان استقلال خوزستان بود که در پایان با یک گل شکست خورد.

این بازی با حواشی زیادی همراه شد. باشگاه فولاد در ابتدا موافق برگزاری این بازی در فولاد آره نا نبود و در ادامه نیز عدم همکاری برای نصب var سبب شد بازی بدون کمک داور ویدیویی برگزار شود.

نکته دیگر این بازی مربوط به بلیت فروشی بود که سبب شد استقلال تهران اعلام کنند اگر بازی تماشاگر نداشته باشد در مسابقه حاضر نمی شود.

استقلال خوزستان: احمد گوهری، علی هلیچی، محمد حسینی، سبحان پسندیده، محمود مطلق‌زاده، مومل عبدالرضا، داسیلوا، بهروز بارانی، حامد بحیرایی و اسماعیل بابایی

استقلال: حسینی، سامان فلاح، روزبه چشمی، رامین رضاییان، میلاد زکی پور، کاکوتا، آرمان رمضانی، رافائل سیلوا، جلال الدین ماشاریپوف، محمد حسین اسلامی و اندونگ

دقیقه 4: فرار سریع محمدحسین اسلامی با واکنش دفاعی سیدمحمد حسینی همراه شد و توپ به کرنر رفت. دقیقه 15: اشتباه عجیب سیدحسین باعث شد تا مومل عبدالرضا مقابل دروازه خالی استقلال از فاصله دور قرار بگیرد که ضربه او به زکی‌پور برخورد کرد و راهی به دروازه پیدا نکرد. دقیقه 19: کاینا نونس با چرخش فوق‌العاده در محوطه جریمه و ضربه خطرناک موقعیت خطرناکی را روی دروازه استقلال ایجاد کرد و با فاصله اندک به بیرون رفت. دقیقه 28: شوت سنگین حامد بحیرایی با واکنش خوب حسینی دفع شد. دقیقه 35: ارسال خوب رامین رضاییان با ضربه سر روزبه چشمی به شکلی خطرناک به بیرون رفت دقیقه 38: پاس فوق‌العاده کاکوتا در موقعیت تک به تک به رمضانی رسید و ضربه این بازیکن از کنار دروازه بیرون رفت. دقیقه 45+1: ضربه از راه دور سامان فلاح از وسط زمین به شکل خطرناکی از بالای دروازه گوهری به بیرون رفت.

دقیقه 49 : ارسال بلند روی محوطه جریمه استقلال تهران با خروج به موقع حسینی همراه شد و او با واکنش خود توپ را به کرنر فرستاد. در ادامه ارسال خطرناک از روی نقطه کرنر را نیز حسینی بازهم با خروج خود از محوطه جریمه خودی خارج کرد.دقیقه 62 : ارسال بلند ماشاریپوف در محوطه جریمه استقلال خوزستان می‌رفت که رضاییان را صاحب موقعیت شوتزنی کند اما گوهری با خروج به موقع این خطر را از دروازه خودی دور کرد.دقیقه 68 : پاس خوب اندونگ، چشمی را پشت مدافعان استقلال خوزستان و در محوطه جریمه این تیم صاحب یک موقعیت عالی کرد اما ضربه بی دقت این بازیکن از بالای دروازه گوهری به بیرون رفت.دقیقه 75 : پاس خوب ماشاریپوف در محوطه جریمه استقلال خوزستان به اسلامی رسید اما شوت این بازیکن را گوهری به طور کامل جمع کرد. دقیقه 79 : بیفوما پس از یک فرار خوب، در محوطه جریمه استقلال به خوبی حفظ توپ کرد تا بازیکنان خودی نزدیک شوند. در ادامه پاس این بازیکن به بازیکن همدسته در خارج از محوطه جریمه تیم مهمان با خطای رضاییان همراه شد تا شاگردان بوژوویچ چسبیده به محوطه جریمه شاگردان نکونام صاحب یک ضربه ایستگاهی شوند. در ادامه بیفوما با یک شوت دقیق از روی این ضربه کاشته در دقیقه 80 دروازه حسینی را باز کرد. دقیقه 86 :‌ ضربه سر آرام جلالی در محوطه جریمه استقلال خوزستان را گوهری به راحتی جمع کرد.دقیقه 12+90 : پاس بلانکو به کوشکی رسید و این بازیکن در مصاف تک به تک توپ را به دستان گوهری زد تا چیزی جز کرنر عاید تیم نکونام نشود.

هفته سوم

پنج شنبه 8 شهریور

هوادار 0-4 تراکتور

مس رفسنجان 2-1 آلومینیوم اراک

خیبر خرم آباد 1-1 ذوب آهن

استقلال خوزستان 1-0 استقلال

جمعه 9 شهریور

سپاهان- شمس آذر؛ ساعت 19:15

نساجی- گل گهر؛ ساعت 19:15

ملوان- چادرملو؛ ساعت 19:30

پرسپولیس- فولاد؛ ساعت 20:30

 

photo_2024-08-29_22-59-18

 

 

 گل اول استقلال خوزستان به استقلال توسط بیفوما(80)

 

 

محمدحسین اسلامی استقلال تهران استقلال خوزستان استقلال استقلال خوزستان

رومئو کاکوتا استقلال تهران استقلال خوزستان استقلال استقلال خوزستان

جواد نکونام

جلال الدین ماشاریپوف استقلال تهران استقلال خوزستان استقلال استقلال خوزستان

استقلال تهران استقلال خوزستان استقلال استقلال خوزستان

استقلال تهران

استقلال تهران استقلال خوزستان استقلال استقلال خوزستان

استقلال تهران استقلال خوزستان استقلال استقلال خوزستان

دیدگاه تان را بنویسید