کشتی آزاد المپیک پاریس

صعود زارع به نیمه نهایی مثل آب خوردن!/امامی کیش و مات شد!

امیرحسین زارع به نیمه نهایی وزن 125 کیلوگرم کشتی آزاد المپیک پاریس رسید.

لینک کوتاه کپی شد

ورزشی جماران؛ در ادامه رقابت های کشتی آزاد المپیک پاریس، از ساعت 12:30 دو نماینده ایران در اوزان 74 و 125 کیلوگرم به روی تشک رفتند که امامی در یک چهارم نهایی مغلوب کشتی گیر آمریکایی شد و زارع قاطعانه به نیمه نهایی رسید.

74 کیلوگرم: یونس امامی

در وزن 74 کیلوگرم، یونس امامی در دور اول با نتیجه 9 بر 4 از سد فرانک چامیزو از ایتالیا گذشت. او در دور دوم به مصاف اندوم از گینه بیسائو رفت و با پیروزی 10 بر 0 به یک چهارم رسید.

امامی در یک چهارم نهایی با نتیجه 11 بر 1 و ضربنه فنی مغلوب کایل دیک از آمریکا قهرمان جهان و نایب قهرمان المپیک شد. به این ترتیب او باید منتظر صعود دیک به فینال باشد تا بتواند در جدول شانس مجدد به کار خود ادامه دهد.

نفراتی مانند ویکتور راسادین، تیمورازف سالکازانوف، رازامبک جمالوف، کادی ماگمدوف و توران بایراموف نیز در سمت مقابل جدول حضور دارند.

یونس امامی کشتی آزاد المپیک پاریس ۲۰۲۴ یونس امامی المپیک پاریس ۲۰۲۴

یونس امامی کشتی آزاد المپیک پاریس یونس امامی المپیک پاریس

125 کیلوگرم: امیرحسین زارع

در این وزن امیرحسین زارع در دور نخست به مصاف لازارف از قرقیزستان رفت و با پیروزی 6 بر 0 راهی یک چهارم نهایی شد. زارع در یک چهارم نهایی با نتیجه 10 بر 0 دسی از کانادا را شکست داد و به نیمه نهایی رسید. طاها آکگول عنوان دار جهان و المپیک از ترکیه نیز در گروه زارع قرار دارد و در صورت صعود این دو کشتی گیر به نیمه نهایی، با یکدیگر کشتی خواهند گرفت.

گنو پتریاشویلی از گرجستان؛ مشویلدیشویلی از آذربایجان و میسون پاریس آمریکایی نیز در سوی مقابل جدول هستند و تا فینال با زارع برخوردی نخواهند داشت.

امیرحسین زارع کشتی آزاد المپیک پاریس ۲۰۲۴ امیرحسین زارع المپیک پاریس ۲۰۲۴

 

دیدگاه تان را بنویسید