یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴

اسپانیا 4-1 گرجستان؛ صعود ماتادورها مثل آب خوردن/ اسپانیا به آلمان رسید!

تیم ملی فوتبال اسپانیا با پیروزی قاطع مقابل گرجستان به جمع 8 تیم پایانی یورو رسید.

لینک کوتاه کپی شد

ورزشی جماران؛ در ادامه بازی های روز دوم مرحله یک هشتم نهایی یورو 2024، تیم ملی اسپانیا از ساعت 22:30 به مصاف گرجستان رفت و در پایان با پیروزی پر گل 4 بر 1 به مرحله یک چهارم نهایی رسید.

در مرحله گروهی اسپانیا موفق شد با سه پیروزی و 9 امتیاز به عنوان صدرنشین گروه B صعود کند و در طرف مقابل، گرجستان در گروه F با 1 برد، 1 تساوی و 1 باخت با 4 امتیاز به عنوان تیم سوم به این مرحله رسیده بود.

ترکیب اسپانیا: اونای سیمون، کارواخال، لاپورت، لو‌نورماند، کوکورلا، فابین رویس، رودری، پدری، لامین یامال، موراتا و نیکو ویلیامز

ترکیب گرجستان: مامارداشویلی، گولسیانی، کاشیا، لوچوشویل، کاکابادزه، دیوالی، چاکوتادزه، کوچوراشویلی، کیتیشویلی، میکائوتادزه و کوارتسخلیا

گزارش بازی

در دقیقه 10 نیکو ویلیامز قصد داشت با گذر دادن توپ از گولسیانی وارد محوطه جریمه شود اما مدافع گرجی‌ها توپ را به کرنر فرستاد که این کرنر هم حاصلی نداشت. در دقیقه 17 اشتباه مدافعان اسپانیا باعث غافلگیری آنها شد و ارسال میکاتادزه در شلوغی محوطه جریمه با اشتباه لی‌نورمان همراه شد تا یک گل به خودی، گرجستان را پیش بیندازد. در ادامه و در دقیقه 38 باز هم ویلیامز نفوذ کرد و این بار پاس کاتبک او به رودری رسید و هافبک مرکزی لاروخا پشت محوطه جریمه موفق شد گل تساوی را به ثمر برساند. در دقایق ابتدایی نیمه دوم و در دقیقه 51 ارسال یامال در نقطه کور مدافعان گرجستان فرود آمد و فابین رویز موفق شد با ضربه سر خود دروازه‌بان تیم ملی گرجستان را به زانو در بیاورد. بازیکنان اسپانیا که قصد عقب نشینی نداشتند، در دقیقه 75 باز هم به گل رسیدند؛ سانتر بلند فابیان رویز از یک سوم زمین خودی به پشت مدافعان گرجستان رسید و حرکت انفرادی نیکو ویلیامز با گذر از مدافعان این تیم و گولسیانی همراه شد تا در نهایت وینگر اسپانیایی با ضربه زیبا گل سوم تیمش را به ارمغان بیاورد. در ادامه ماتادورها باز هم از شکاف دفاعی گرجستان استفاده کردند و در دقیقه 83 حرکت اولمو از پشت محوطه جریمه با ضربه کات‌دار او همراه شد تا گل چهارم لاروخا نیز ثبت شود.

گل چهارم اسپانیا توسط اولمو

گل سوم اسپانیا توسط ویلیامز

گل دوم اسپانیا توسط رویز

گل اول اسپانیا توسط رودری

گل اول گرجستان با گل به خودی نرمن

یورو ۲۰۲۴ روبین لونورمان رابین لو نورمن

یورو ۲۰۲۴ رودری

یورو ۲۰۲۴ تیم ملی فوتبال گرجستان اسپانیا تیم ملی فوتبال اسپانیا گرجستان

یورو ۲۰۲۴ رودری

یورو ۲۰۲۴ تیم ملی فوتبال اسپانیا گرجستان تیم ملی فوتبال گرجستان اسپانیا

یورو ۲۰۲۴ تیم ملی فوتبال گرجستان

یورو ۲۰۲۴ تیم ملی فوتبال اسپانیا گرجستان تیم ملی فوتبال گرجستان اسپانیا

یورو ۲۰۲۴ تیم ملی فوتبال اسپانیا

دیدگاه تان را بنویسید