بلژیک حذف شد اما تدسکو راضی است!

سرمربی بلژیک با وجود حذف از یورو 2024 از عملکرد شاگردانش مقابل فرانسه ابراز رضایت کرد.

لینک کوتاه کپی شد

ورزشی جماران؛ مقاومت بلژیک برابر فرانسه بالاخره در دقیقه ۸۵ شکست؛ ضربه راندل کولو موانی پس از برخورد به یان فرتونخن وارد دروازه کاستیلز شد و شیاطین سرخ از راهیابی به مرحله یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ باز ماندند. 

دومنیکو تدسکو، سرمربی تیم ملی بلژیک، پس از پایان بازی در گفت وگو با رای گفت: یک ساعت پس از سوت پایان و شکست خوردن با یک گل به خودی دیرهنگام، تحلیل کردن بازی دشوار است. ما در روزهای آینده همه چیز را بررسی خواهیم کرد تا نقاط ضعف و قوت تیم را شناسایی کنیم.

او درباره جانشین تیبو کورتوا و عملکردش در این رقابت ها گفت: کاستیلز [در این یورو] عملکرد درخشانی داشت. او ما را در برابر اوکراین نجات داد و در بازی‌های بعدی نیز فوق‌العاده ظاهر شد. او مقابل فرانسه هم مثل بازی های قبلی خیلی خوب کار کرد و تقصیری روی گل فرانسه نداشت.

تدسکو در پایان گفت: حالا پرداختن به جزئیات دشوار است. ما دیدیم که پشت دفاع فرانسه خیلی راحت خالی می شود، چرا که آن‌ها بسیار بالا بازی می کردند. ما می خواستیم با سه مهاجم بازی کنیم تا به این فضاها حمله کنیم. در دفاع، هدف ما این بود که وینگرهای فرانسه را از کار بیاندازیم و کاملا هم موفق بودیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید