جی پلاس

دو روی ناکامی در جام جهانی؛سلفی با کی روش و حمله به تاتا مارتینو!+ عکس و ویدیو

مکزیک با وجود اینکه نمایش نسبتا قابل قبولی در جام جهانی داشت در بدو ورود تیمش به این کشور مردم به سرمربی آن حمله کردند!

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ تیم ملی فوتبال مکزیک در مرحله گروهی جام جهانی با آرژانتین، عربستان و لهستان همگروه بود که علی رغم عملکرد نسبتا خوب خود، به خاطر یک گل در دور گروهی حذف شد و نتوانست به مرحله حذفی صعود کند. پس از بازگشت بازیکنان به این کشور خراردو مارتینو، سرمربی مستعفی این کشور با حمله هواداران مواجه شد.

مارتینو که در همان قطر استعفا داده بود وقتی وارد فرودگاه مکزیکو سیتی شد تا کارهای مربوط به جدایی اش را در مکزیک انجام دهد، با انتقاد و اعتراض تند هواداران تیم ملی این کشور همراه شد. برخی از این افراد به مربی او توهین کردند و نسبت به تصمیمات او از جمله عدم دعوت از چیچاریتو انتقاد کردند.

این در حالی است که دقیقا به فاصله چند روز، یک قاب مشابه اما کاملا متفاوت با این موضوع برای تیم ایران ثبت شد. شاگردان کی روش که با نتایج ضعیف از دور گروهی کنار رفتند، در حالی به کشور برگشتند که سرمربی با استقبال تعدادی از تماشاگران روبه رو شد!

کی روش و تیمش به هیچ کدام از وعده هایشان در جام عمل نکردند؛ ضمن اینکه سرمربی تیم ملی بخش زیادی از قراردادش را گرفته و در جلسه ای با تاج، درباره آینده کاری هم صحبت کرده! او حتی اگر قید حضور در ایران را بزند اما از نظر مالی کاملا برد کرده است و اگر هم ماندگار شود بازهم با یک قرارداد نه چندان ارزان به ادامه فرمانروایی خود در تیم ملی ادامه می دهد!

 

کی روش

 

 

حجم ویدیو: 20.17M | مدت زمان ویدیو: 00:00:50 دانلود ویدیو

دیدگاه تان را بنویسید