کارشناسی داوری پرسپولیس - مس کرمان

دو کارشناس داوری درباره قضاوت دیدار پرسپولیس و مس کرمان اظهار نظر کردند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ در روزی که پرسپولیس با تک گل دیاباته مس کرمان را در ورزشگاه آزادی شکست داد نوذر رودنیل کارشناس داوری معتقد است داور در حق رفیعی مماشات کرده است.

او درباره خطای رفیعی گفت: سروش رفیعی بازیکن تیم پرسپولیس هم در اواخر نیمه نخست و هم در اواسط نیمه دوم، ۲ خطای شدید که در هر دو صحنه مستحق گرفتن کارت زرد بود و داورباید او را از زمین‌بازی اخراج می‌کرد. همچنین در دقیقه ۶۸ بازی دو تیم، خطایی روی دیاباته در محوطه جریمه مس کرمان رخ نداد و ادامه بازی درست بود.

اما حیدرسلیمانی دیگر کارشناس داوری درباره عملکرد داور گفت: در ابتدا باید بگویم اضافه وزن عباس راکی به چشم می‌آمد. او در بعضی صحنه‌ها فقط می‌دوید که از بازیکنان عقب نماند و به بقیه صحنه کاری نداشت.

وی در خصوص صحنه دقیقه 47 که آفساید مهدی ترابی گرفته شد، گفت: در این صحنه کمک داور عجله و اشتباه کرد. اگر عجله نمی‌کرد می‌توانستیم یک کار خوب از کمک داور ببینیم.

کارشناس داوری در خصوص سرنگونی دیاباته در دقایق 51 و 67 گفت در صحنه اول 51 مدافع مس دیاباته را گرفت اما سریع رها کرد. این گرفتن‌ها در فوتبال معمول است. اما در صحنه دوم روی دیاباته خطا شد چراکه مدافع مس با زانو روی کتف او فرود آمد اما داور چون از صحنه دور بود نتوانست به خوبی تصمیم بگیرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید