جی پلاس

پیروزی بارسلونا با گل زیبای پدری؛ شب فراموش نشدنی مثلث گرانقیمت پاریس؛ غلبه اینتر بر یووه با VAR+ عکس و ویدیوی گل ها

در ادامه رقابت های فوتبال اروپا بارسلونا و پاری سن ژرمن مقابل رقبا به برتری رسیدند و یوونتوس هم بازی جنجالی را به اینتر واگذار کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، از هفته سی ام رقابت های لالیگا، بارسلونا در نیوکمپ میزبان سویا بود و با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید. تک گل این بازی را پدری در دقیقه 72 به ثمر رساند. بارسا با این برد 57 امتیازی شد و تا رده دوم صعود کرد. آبی اناری ها با این پیروزی، نزدیک ترین تعقیب کننده به رئال را متوقف کردند تا این پیروزی به سود رئال شود. سویا هم در کنار اتلتیکو مادرید 57 امتیازی هستند. در صدر لالیگا، رئال مادرید با 69 امتیاز صدرنشین است.

پیروزی رم و اینتر در سری A

در هفته سی و یکم رقابت های سری A ایتالیا چند دیدار برگزار شد که در یکی از بازی‌ها تیم فوتبال رم توانست با یک گل در زمین سامپدوریا به برتری برسد و ۳ امتیاز این دیدار را به دست بیاورد. هنریک مخیتاریان هافبک ارمنستانی رم در نیمه نخست تنها گل بازی را به ثمر رساند تا رم همچنان در جایگاه پنجم بماند و فاصله خود را با یوونتوس کمتر کند. رم در دیدار بعدی خود باید در لیگ کنفرانس اروپا پنجشنبه شب به دیدار بودو نروژ برود. این دیدار از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌ها برگزار می شود.

یوونتوس در تورین میزبان اینترمیلان بود و با نتیجه یک بر صفر شکست خورد. تک گل این بازی را هاکان چالهان اوغلو از روی نقطه پنالتی در دقیقه 5+45 به ثمر رساند. نراتزوری با این برد ضمن فتح دربی ایتالیا 63 امتیازی شد و با یک بازی کمتر در رده سوم قرار دارد. یوونتوس هم با 59 امتیاز در مکان چهارم باقی ماند.

برتری پرگل تاتنهام مقابل نیوکاسل

در ادامه رقابت‌های هفته سی و یکم لیگ برتر انگلیس، تیم فوتبال تاتنهام در خانه خود مقابل نیوکاسل به برتری پرگل 5 بر یک رسید. بن دیویس(43) مت دوهرتی(48) سون هیونگ مین(54) امرسون(63) و استیون برگویس(83) برای شاگردان آنتونیو کونته و فابین شار(39) برای کلاغ‌ها در این مسابقه گلزنی کردند. تاتنهام با این برد 54 امتیازی شده و با 2 بازی بیشتر به رتبه چهارم جدول لیگ جزیره صعود کرد. همچنین شاگردان ادی هوو هم با این باخت سنگین 31 امتیازی و در رده پانزدهم جدول باقی ماندند.

ادامه حواشی جنجالی پاریسی‌ها در شب درخشش مثلث گرانقیمت

در زمان اعلام ترکیب پاری سن ژرمن مقابل لوریان، کیلیان امباپه تشویق و مسی و نیمار مورد اعتراض قرار گرفتند. البته مسی در بخشی از ورزشگاه حمایت شده و در بخشی دیگر مورد اعتراض بوده اما هواداران در زمان خواندن نام نیمار یکپارچه علیه او سوت‌های اعتراضی به صدا درآوردند.

در این دیدار پاری سن ژرمن به مصاف لوریان رفت و توانست با نتیجه ۵ بر یک به پیروزی برسد. ستاره بازی ام باپه بود که توانست دبل کند و سه پاس گل هم بدهد. نیمار هم با زدن دو گل شب خوبی را تجربه کرد. دیگر گل تیم پاریسی را هم مسی به ثمر رساند. پاری سن ژرمن با پیروزی که در این بازی به دست آورد اختلافش را با نزدیک‌ترین تعقیب کننده خود به ۱۲ امتیاز افزایش داد.

 

پاری سن ژرمن لوریان کیلیان امباپه

پاری سن ژرمن لوریان نیمار لیونل مسی

پاری سن ژرمن لوریان نیمار

بارسلونا سویا

بارسلونا سویا

یوونتوس اینترمیلان

یوونتوس اینترمیلان

یوونتوس اینترمیلان

یوونتوس اینترمیلان

یوونتوس اینترمیلان

 

 

دیدگاه تان را بنویسید