نظر جالب قلعه نویی درباره چاقی: بگذار این آخر عمری بخوریم!

امیر قلعه نویی نظر جالبی درباره اضافه وزن و چاقی دارد و می گوید اشکالی ندارد باقی مانده عمر خود را صرف خوراکی خوردن و ناپرهیزی کند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ امیر قلعه نویی دیگر آن مربی لاغرو ترکه ای نیست و حالا چند سالی است که اضافه وزن آورده است. او می گوید به علت جراحی های زانو قادر به ورزش کردن نیست اما نظر جالبی هم در این زمینه دارد و می گوید سال ها نتوانسته آنطور که می خواهد، خوراکی بخورد و حالا اشکلی ندارد در باقی مانده عمر خود به این شکل زندگی کند.

سرمربی گل گهر درباره اضافه وزنش گفت: من تاکنون ۱۲ بار عمل کردم و حالا باید جفت مفصل‌هایم را عوض کنم. وقتی به سن شصت الی هفتاد سال برسم باید این عمل را انجام دهم چون تعویض مفصل تاریخ مصرف دارد. ما ۱۰ الی ۱۵ ساال اول نداشتیم بخوریم. ۱۰ الی ۱۵ سال دوم هم بازی می‌کردیم و نمی‌توانستیم بخوریم حالا بگذار این آخرهای عمرمان را بخوریم.

او درباره سرپرستی میرشاد ماجدی که در مقطعی سرپرست استقلال بود و با قلعه نویی همکاری می کرد گفت: ما با همه دوست هستیم و احترام همه را داریم و امیدواریم هر کسی به این مملکت می‌آید حالا نه در فوتبال بلکه هر مدیری که می‌آید هدفش خدمت به مردم باشد. ماجدی چند حسن خوب دارد یکی اینکه خودش فوتبالیست سطح بالایی بوده و فکر می‌کنم در قهرمانی آسیا با ما بود. تحصیلات آکادمیک دارد و لایه زیرین مدیریت را تجربه کرده است کاری که در کشورهای بزرگ دنیا انجام می‌شود.

سرمربی گل گهر افزود: برای گذراندن یک دوره به لورکوزن رفتم که مدیر این باشگاه بیست الی سی سال در بدنه باشگاه بود. میرشاد ماجدی هم در بیست سال گذشته در بدنه مدیریت بوده است. در کمیته جوانان، آموزش و در تایلند فعالیت‌های خوبی داشته و ورزشی و فوتبالی است و امیدوارم بتواند خدمت کند.

وی گفت: پس از انقلاب اسلامی چه در دوره نوآموز، مصطفوی و دادکان هر کسی که از بدنه فوتبال آمده چون فوتبالی بوده عملکردش خوب بوده است نه اینکه بقیه خوب نبوده‌اند، اما آنکه خاک فوتبال را خورده و فشارهای داخل و بیرون زمین را تحمل کرده و بر کرسی مدیریت می‌نشیند با تمام وجود مسائل را حس می‌کند. شاید یک آدم سیاسی و نظامی این حس را درک و تجربه نداشته باشد.

قلعه نویی اظهار کرد: باید از عزیزی خادم هم تشکر کنیم. در شرایط بدی فوتبال را تحویل گرفت و تلاش و کمک کرد، اما یکسری اتفاقاتی افتاد که به مدیریتش ضربه زد.

وی با بیان اینکه هنوز به ماجدی پیام تبریک نداده است، گفت: معمولا با کسانی که در راس کار هستند زیاد کار ندارم.

دیدگاه تان را بنویسید