انصاری فرد: استعفای فوتسال ربطی به مدیرعاملی پرسپولیس نداشت/ هر سه جام را می خواهیم

مدیرعامل جدید پرسپولیس گفت: با توجه به پتانسیل تیم می خواهیم قهرمانی حذفی و آسیا را به دست بیاوریم و شایسته این هم هستیم. ما می خواهیم هرسه جامی که شرکت می کنیم به دست بیاوریم. با تدبیر و حمایت هواداران امیدواریم به موفقیت برسیم و رضایت پرسپولیسی ها را با قهرمانی به دست آوریم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، محمد حسن انصاری فرد بعد از انتخابش به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس گفت: از چند روز پیش مذاکراتی را با وزیر ورزش داشتیم و بعد از چندین جلسه و صحبت هایی که صورت گرفت این تکلیف بر گردن من گذاشته شد. امروز هم در هیات مدیره مصوب شد که به هواداران خدمت کنم.

او ادامه داد: من قبل از اینکه مدیرعامل پرسپولیس باشم باید بگویم که از 11 سالگی هوادار این تیم بودم و بعد بازیکن و مربی. الان هم خدا توفیق داده که خدمتی هرچند ناچیز به پرسپولیس بکنم.

انصاری فرد در پاسخ به این سوال که آیا استعفایش در فوتبال ربطی به حضورش درپرسپولیس داشت یا خیر، اظهار کرد: نه. استعفا و ماجراهایش از 15 تیر آغاز شد و ربطی به این داستان ندارد. باید حتما این را روشن گری کردم و حاضرم قسم بخورم. اصلا آن موقع هیچ کسی درباره پرسپولیس با من صحبت نکرده بود و تمام صحبت ها درباره مدیرعاملی پرسپولیس مربوط به 10 روز اخیر است.

او در صحبت هایش اعلام کرد که عرب در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس می ماند.

مدیرعامل جدید پرسپولیس در پایان گفت: پرسپولیس نیاز به آرامش دارد و سعی می کنیم  این آرامش برقرار باشد. مسئولان قبلی تیم واقعا زحمت کشیدند؛ تیم خوبی را بستند و مربی خوبی را هم انتخاب کردند. خوشبختانه هواداران پشت تیم هستند و باید با آرامش مسیر رو ادامه بدیم. با توجه به پتانسیل تیم می خواهیم قهرمانی حذفی و آسیا را به دست بیاوریم و شایسته این هم هستیم. ما می خواهیم هرسه جامی که شرکت می کنیم به دست بیاوریم. با تدبیر و حمایت هواداران امیدواریم به موفقیت برسیم و رضایت پرسپولیسی ها را با قهرمانی به دست آوریم.

دیدگاه تان را بنویسید