به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان، محمد رودباری افزود: از این تعداد 49 دستگاه فعال و بقیه نیز در حال انجام مراحل راه اندازی است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان بیان کرد: پیگیری های لازم را برای راه اندازی و فعالیت کامل 66 دستگاه را در دستور کار داریم.
وی یادآوری کرد: 6 مرکز معاینه فنی خودروهای سنگین در این استان فعالیت دارند و خودروها ملکف به داشتن معاینه فنی هستند؛ چراکه در غیر این صورت اجازه صدور صورت وضعیت به آنها داده نمی‌شود.
رودباری با اشاره به بررسی وضعیت خودروها از تمام ابعاد فنی در این مراکز عنوان کرد: تست ترمزها، سیستم روشنایی، آلایندگی خودرو، لاستیک ها و جلوبندی از جمله آزمایش های انجام شده در مراکز معاینه فنی به شمار می رود.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان با بیان اینکه 102 دستگاه تردد شمار در استان همدان فعال است، گفت: 2 دستگاه توزین در حال تردد نیز در سطح استان همدان ایجاد شده است.
رودباری با اشاره به اینکه تمام ناوگان حمل و نقل جاده‌ای که بار جابه‌جا می‌کنند باید بارنامه داشته باشند، اظهارداشت: سازمان به دنبال هوشمندسازی بحث حمل و نقل است و در این زمینه اقدامات بسیاری انجام داده است.
گفتنی است بیش از 2 هزار دستگاه انواع وسیله حمل و نقل در استان وظیفه جابجای مسافر را برعهده دارند که از این تعداد 320 دستگاه اتوبوس، یکهزار و 50 دستگاه مینی بوس و 756 دستگاه خودوری سواری فعال هستند.
7523/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.