سرهنگ پژمان قویمی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: پس از دریافت گزارش مردمی مبنی بر فروش مواد مخدر در مسیر روستای انصار الامام رسیدگی به این موضوع در دستور کار قرار گرفت.
وی اضافه کرد: پس از بررسی های پلیسی مشخص شد که متهم 'ن- الف' در پوشش فروش ضایعات آهن آلات اقدام به توزیع مواد مخدر می کند.
فرمانده انتظامی شهرستان همدان ادامه داد: ماموران کلانتری 13 مریانج محل فعالیت این قاچاقچی را زیر نظر گرفتند و در یک عملیات پلیسی متهم را دستگیر کردند.
سرهنگ قویمی گفت: ماموران در بازرسی از محل کار این خرده فروش 680 گرم مواد مخدر که به طرز ماهرانه ای در داخل ضایعات آهن آلات جاسازی شده بود را کشف کردند.
وی اضافه کرد: متهم پس از انتقال به مقر انتظامی، در بازجویی های پلیسی به جرم خود اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

** مخدر گل در فامنین کشف شد
فرمانده انتظامی فامنین از کشف یک کیلو و 840 گرم موادمخدر در این شهرستان خبر داد و گفت: مامورن انتظامی یکی از فروشندگان موادمخدر در سطح این شهرستان را با اشراف اطلاعاتی شناسایی کردند.
سرهنگ علی حسن حیدری افزود: پس از هماهنگی قضایی و در بازرسی از منزل متهم یک کیلو و 840 گرم مواد مخدر، از نوع گل کشف و 2 متهم دستگیر شدند.
وی از شهروندان خواست هر گونه موارد مشکوک را به مرکز فوریت های پلیسی 110 گزارش دهند و پیشنهاد و انتقادهای خود در زمینه عملکرد پلیس را با سامانه 197 در میان بگذارند.
500 کیلوگرم انواع مواد مخدر فروردین ماه امسال در همدان کشف شد.
7526/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.