محمد ناصر نیکبخت شامگاه شنبه در دیدار رئیس کل دادگستری و مسئولان قضایی استان همدان بیان کرد: باید با ساخت و راه اندازی کارخانه های جدید و احیای واحدهای نیمه کاره برای تحقق شعار سال تلاش کرد.
وی با یادآوری اینکه همدان در اجرای اقتصاد مقاومتی به نحو مطلوبی عمل کرد و در شاخص هایی نظیر مشارکت اقتصادی، ایجاد اشتغال و باز آفرینی بافت های فرسوده رتبه های برتر کشوری را به خود اختصاص داد اضافه کرد: این رتبه ها در بستر وفاق و همدلی مسئولان به ویژه همکاری و همراهی مسئولان قضایی در شورای تامین کسب شده است.
استاندار همدان بیان کرد: قوه قضاییه از ارکان اصلی کشور به شمار می رود و مهمترین نقش را در امیدوار کردن مردم در دلبستگی آنان به نظام دارد.
وی در ادامه ظرفیت های تاریخی و گردشگری همدان برای جذب سرمایه گذاری را یک فرصت بی نظیر دانست و گفت: میزان اقامت مهمانان نوروزی در این استان افزایش داشته است.
رئیس کل دادگستری استان همدان نیز گفت: مجموعه قضایی استان از آمادگی کامل برای اجرای مطلوب و تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی و حمایت از سرمایه گذاری در همدان برخوردار است.
محمدرضا مترقب اظهار کرد: دادگستری همدان تمام ظرفیت و توان خود را در راستای رونق اقتصاد و تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در حمایت از کالای ایرانی بکار می بندد.
وی یکی از اقدامات اثر بخش مجموعۀ قضایی همدان در حوزه اقتصاد مقاومتی را ارجاع پرونده اختلاف های واحدهای تولیدی و اقتصادی به شورای حل اختلاف اتاق بازرگانی عنوان کرد و گفت: این اقدام موجب جلوگیری از قضایی شدن مشکلات اقتصادی و آسیب به واحدهای تولیدی شد.
رئیس کل دادگستری همدان با بیان اینکه ارتقای استاندارد تولیدات داخلی موجب افزایش اطمینان مصرف کنندگان داخلی و رونق در این عرصه می شود اضافه کرد: مجموعه قضایی استان در حوزه تقویت نظارت های استاندارد آمادگی تسریع در رفع معضلات را دارد.
به گزارش ایرنا، رهبری فرزانه انقلاب در پیام نوروزی ابتدای سال 1397 عنوان 'حمایت از کالای ایرانی' را برای امسال انتخاب و نامگذاری فرمودند.
7526/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.