محمد‌ناصر نیکبخت روز پنجشنبه در جلسه اعضای شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان همدان افزود: معاون یکی از این بانک ها روز شنبه هفته آتی به همدان سفر می کند و مسئولان آن باید وضعیت تسهیلات روستایی را تعیین تکلیف کرده و ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان با حضور متقاضیان این تسهیلات تشکیل شود.
نیکبخت عملکرد بانک های دولتی را رضایت بخش عنوان کرد و افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون چهار هزار و یکصد میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید در استان پرداخت شده است.
وی همچنین با اشاره به واگذاری طرح های دولتی به بخش خصوصی افزود: در حال حاضر 200 طرح برای واگذاری شناسایی شده که باید هر چه سریعتر نسبت به تحقق این رویکرد اقدام شود.
استاندار همدان همچنیت با اشاره به بحران آب و کاهش نزولات آسمانی، اضافه کرد: باید تهدیدات پیش رو و اهمیت صرفه جویی در مصرف آب به اطلاع مردم برسد؛ هرچند اقدامات خوبی برای تامین آب پایدار برای مردم همدان انجام شده است.
وی همچنین با اشاره به اجرای طرح راه آهن همدان - تهران و پیگیری اتصال راه آهن همدان - ملایر نیز گفت: راه آهن جمهوری اسلامی وعده داده بود که قطار همدان به تهران تا پایان آبان ماه راه اندازی شود و طرح راه آهن همدان به ملایر را پیگیری کند که این موارد باید هرچه سریعتر محقق شود.
نیکبخت با اشاره به برگزاری دو اجلاس بزرگ بین المللی در سال 2018 میلادی در همدان، اظهار کرد: برای میزبانی مطلوب این رویداد 75 میلیارد ریال برای تکمیل موزه هگمتانه همدان اختصاص یافت.
به گزارش ایرنا، 15 هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی استان همدان در سال جاری است و تعهد اشتغال استان در سال جاری 19 هزار و 980 نفر است.
7523/2090
خبرنگار: مرضیه بختیاری**انتشار دهنده: سعید زارع کندجانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.