به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ رضا زارعی بیان کرد: در پی ارجاع یک فقره پرونده کلاهبرداری به پلیس آگاهی استان، پیرامون کلاهبرداری شخصی از یکی از سازمان ها به مبلغ بیش از 10 میلیارد ریال و متواری شدن نامبرده، پیگیری موضوع در دستور کار عملیات ویژه پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی افزود: پس از بررسی های فنی و تخصصی، مشخص شد متهم دارای چند سابقه تخلف از جمله کلاهبرداری است که با شگرد های خاص پلیسی و اطلاعات کسب شده از شهروندان، متهم شناسایی شد.
رئیس پلیس آگاهی با عنوان اینکه متهم در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد، بیان کرد: پس از تکمیل تحقیقات پلیسی، با توجه به محکومیت متهم، نامبرده روانه زندان شد.
طبق اخبار منتشره در ایرنا، پلیس آگاهی همدان اواخر آذر امسال موفق به دستگیری کلاهبردارانی که اقدام به جعل اسنادی نظیر فیش واریزی به دادسرا، برگ خلاصه وضعیت خلافی و بیمه نامه خودرو اقدام کرده بودند، شدند.
دستگیری متهم آپارتمان ساز که اقدام به 50 فقره کلاهبرداری کرده بود، سارقان دسته چک با 29 فقره کلاهبرداری به ارزش 2 میلیارد و 873 میلیون ریال و همچنین دستگیری اعضای یک باند پس از هشت فقره کلاهبرداری به ارزش 10 میلیارد ریال در همدان، از دیگر اقدامات پلیس در این حوزه است.
7526/2090
خبرنگار: علیرضا جهانگیری**انتشار دهنده: سعید زارع کندجانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.