محمد کاظمی روز پنجشنبه در شورای اداری استان همدان با حضور وزیر ورزش و جوانان افزود: جوانانی که در روستاها باقی مانده اند انتظار دارند نظام جمهوری اسلامی برای آنان اماکن ورزشی تدارک ببیند و این امر به ماندگاری جوانان در روستاها و جلوگیری از مهاجرت آنها به شهرها کمک می کنند.
وی تصریح کرد: اعتیاد در جامعه ما به شدت نسل جوان را در معرض خطر قرار داده و امروز به تشخیص مسئولان طرح کرامت برای آشنایی خانواده ها با بحث اعتیاد جوانان در حال اجرا است و این مساله نشان می دهد که در بحث ورزش مسئولیت سنگینی بر دوش مسئولان است.
نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست گفت: ورزش همگانی سلامت جامعه را هدف قرارداده و نقش آفرینی بالایی در ارتقای بهداشت روانی جامعه دارد.
اکبر رنجبرزاده افزود: باید به قهرمانان ورزشی توجه ویژه ای شود و استان همدان زمینه های لازم برای پرورش استعدادهای ورزشی را دارد.
وی بیان کرد: قهرمانان ورزشی همچون شهید حاجی بابایی عظمتی را برای ایران اسلامی آفریدند که موجب شد امروز رئیس جمهوری آمریکا در وضعیتی غیر منطقی سخن می گوید.
رنجبر زاده با تاکید بر حمایت از قهرمان ورزشی گفت: ملت ایران شیرازه وجودی و ظرفیت و پتانسیل لازم را برای کسب برجسته ترین مقام ها در همه سطوح و رشته ها دارد به شرط آنکه زمینه آن فراهم باشد.
وی اظهار کرد: همه باید مدیران استان همدان همچون استاندار همدان را برای ابقا در مسئولیت و خدمتگذاری به مردم یاری کنیم و دکتر غلامی را که گزینه پیشنهادی برای تصدی وزارت علوم است را کمک کنیم.
وی افزود: برخی تنگ نظری ها زیبنده استان همدان نیست و هرگاه احساس کردیم فردی شایستگی صعود را دارد برای پیشرفت و ارتقا یاری کنیم نه اینکه او را تخریب کرده و زیر پایش را خالی کنیم.
مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان به منظور شرکت در شورای اداری استان همدان و حضور در نشست ماهانه روسای فدراسیون ها روز پنجشنبه وارد همدان شد.
در این سفر معاونان وزارت ورزش و جوانان و روسای فدراسیون های ورزشی نیز حضور دارند.
نشست ماهانه وزیر و معاونان با روسای فدراسیون ها عصر امروز پنجشنبه با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار خواهد شد.
در این سفر یک روزه علاوه بر نشست روسای فدراسیون های ورزشی، مسعود سلطانی فر در نشست شورای اداری استان همدان نیز به عنوان نماینده عالی دولت شرکت خواهد کرد و همچنین با جوانان و نمایندگان سمن های جوان استان همدان دیدار خواهد داشت.
بازدید از مجموعه ورزشی شهید حاجی بابایی مریانج و افتتاح سالن چند منظوره روستای سنگستان از دیگر برنامه های سفر دکتر سلطانی فر به همدان است.
1181/2087
خبرنگار:الهام تدین** انتشاردهنده: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.