حمیدرضا حاجی بابایی روز پنجشنبه در شورای اداری استان همدان با حضور وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه این استان ظرفیت بسیار بالایی برای رشد ورزش دارد افزود: حضور معنا دار و گسترده وزیر ورزش و جوانان و همت استاندار همدان نشان از یک روحیه کاری استاندار و معاونان آنها دارد.
وی ادامه داد: این نخستین بار است که وزیر ورزش و جوانان به همراه معاونان و 50 رئیس فدراسیون ورزشی در یک استان حضور می یابند.
وی ادامه داد: انتظار می رود خروجی این برنامه شکل گیری روح ورزشی و تحرک لازم در حوزه ورزش استان همدان باشد و با توجه به اینکه مدتی است که حوزه ورزش کشور با افول مواجه شده با این برنامه ها روح ورزشی و اعتلای این حوزه در کشور شکل بگیرد.
وی در خصوص ظرفیت های ورزشگاه شهید حاجی بابایی شهر مریانج استان همدان گفت: این مجموعه 40 سال پیش محل بازی فوتبال شهید حاجی بابایی بود و امروز این فضا با 44 هزار متر مربع مساحت با مجموعه های مختلف به یک طرح ملی تبدیل شده که آمادگی لازم برای برگزاری مسابقات ملی را دارد.
دیگر نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست گفت: خباثت و رذالت استکبار جهانی و شکست رژیم صهیونیستی در زور آزمایی در منطقه موجب شد سخنان اخیر از زبان رئیس جمهوری آمریکا بیرون آید.
امیر خجسته افزود: دکتر روحانی رئیس جمهوری ایران با عکس العمل به موقع و به جا به استکبار جهانی تو دهنی زد و امروز از سراسر کشور صدای وحدت و همدلی بیرون می آید.
وی ادامه داد: تولید و اشتغال و توجه ویژه نسبت به وضعیت معیشت مردم و جذب سرمایه گذار مهمترین رویکرد استان همدان است و افق روشنی برای این استان پیش بینی می شود.
وی بیان کرد: جز اقتصاد مقاومتی هیچ راهی برای مقابله با استکبار جهانی و پاسخ گویی کوبنده به اظهارات سخیف ترامپ وجود ندارد.
خجسته اظهار کرد: مجمع نمایندگان استان با تمام توان به حوزه ورزش ورود کرده اند و با توجه به اینکه ورزش در استان همدان مظلوم واقع شده از وزیر ورزش و جوانان می خواهیم نسبت به استان همدان توجه داشته باشند.
وی ادامه داد: همدان پتانسیل بسیار خوبی برای برگزاری مسابقات آسیایی، ملی و بین المللی را دارا است و می تواند میزبان اردوهای ورزشی باشد.
وی خواستار تصویب سند تحول ورزش همگانی در هیات دولت و داشتن ضمانت اجرایی برای این سند شد و گفت: 20 هکتار زمین در اختیار ورزش محلات استان همدان است که ساماندهی آن توجه ویژه مسئولان را می طلبد.
مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان به منظور شرکت در شورای اداری استان همدان و حضور در نشست ماهانه روسای فدراسیون ها روز پنجشنبه وارد همدان شد.
در این سفر معاونان وزارت ورزش و جوانان و روسای فدراسیون های ورزشی نیز حضور دارند.
نشست ماهانه وزیر و معاونان با روسای فدراسیون ها عصر امروز پنجشنبه با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار خواهد شد.
در این سفر یک روزه علاوه بر نشست روسای فدراسیون های ورزشی، مسعود سلطانی فر در نشست شورای اداری استان همدان نیز به عنوان نماینده عالی دولت شرکت خواهد کرد و همچنین با جوانان و نمایندگان سمن های جوان استان همدان دیدار خواهد داشت.
بازدید از مجموعه ورزشی شهید حاجی بابایی مریانج و افتتاح سالن چند منظوره روستای سنگستان از دیگر برنامه های سفر دکتر سلطانی فر به همدان است.
1181/2087
خبرنگار:الهام تدین** انتشاردهنده: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.