به گزارش ایرنا حجت‌الاسلام علی محمدی در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه این هفته همدان با گرامیداشت سالروز تاسیس عقیدتی سیاسی ارتش اظهار کرد: تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگ زرین و ماندگار از امام راحل در تاریخ انقلاب اسلامی است.
وی با بیان اینکه پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی عده ای مخالف ارتش و حضور روحانیت بودند اما امام راحل با ایستادگی قاطع در مقابل آنان، از حضور روحانیت و فعالیت ارتش دفاع کرد ادامه داد: اقتدار ارتش جمهوری اسلامی ایران به برکت معنویت قرآن و اهل بیت و جانفشانی نیروهای متعهد و متدین در عرصه های مختلف است.
وی، سازمان عقیدتی سیاسی ارتش را مروج فرهنگ اسلامی دانست و گفت: ترویج فرهنگ مفاهیم قرآنی در زندگی انفرادی و اجتماعی نیروهای مسلح از وظایف اصلی است و هم اینک 9 هزار و 495 حافظ قرآن و 150 تن حافظ کل قرآن در ارتش جمهوری اسلامی هستند.
وی حضور مقتدرانه ارتش جمهوری اسلامی در منطقه را نشان از ارتقا سطح معنوی، دینی و بصیرت نیروهای ولایت مدار عنوان کرد و افزود: شهادت بیش از 48 هزار نیرو و حضور بیش از 200 هزار جانباز در ارتش در کنار هزاران آزاده و ایثارگر از افتخارات ارتش جمهوری اسلامی در دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی است.
حجت الاسلام محمدی بیان کرد: امروزه نیز ارتش ولایت مدار، مخلص و متعهد ایران اسلامی پا در رکاب فرماندهی معظم کل قوا آماده جانفشانی در راه اسلام ناب محمدی و حفظ استقلال و تمامیت نظام و جمهوری اسلامی است.
24 مهرماه به عنوان سالروز تاسیس سازمان عقیدتی، سیاسی ارتش جمهوری اسلامی نامگذاری شده است.
7520/2087
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشار: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.