رئیس هیات کشتی استان همدان در این باره گفت: در این پیکارها و در وزن 55 کیلوگرم یونس علی آبادی از نهاوند، در وزن 60 کیلوگرم مهران محسنی، در وزن 63 کیلوگرم حسین علی بیگی، در وزن 67 کیلوگرم حسین صاحبی و در وزن 72 کیلوگرم مجید ایمانی همگی از همدان عنوان های قهرمانی را کسب کردند.
علی رحیمی فر عصر پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: همچنین در وزن 77 کیلوگرم علی خزائی از اسدآباد، در وزن 82 کیلوگرم حمید شکوهی از تویسرکان، در وزن 87 کیلوگرم وحید محمدی نصرت از همدان، در وزن 97 کیلوگرم مسلم گیوی از نهاوند و در وزن 135 کیلوگرم از سروش رنجبر از همدان مقام های نخست را به دست آوردند.
وی اضافه کرد: همچنین در بخش تیمی همدان با 80 امتیاز سکوی فهرمانی را کسب کرد، نهاوند با 78 امتیاز در جایگاه دوم ایستاد، تویسرکان با 77 امتیاز سوم شد، اسدآباد با 27 امتیاز در جای چهارم قرار گرفت، کبودراهنگ با 21 امتیاز در مکان پنجم ایستاد و بهار با 12 امتیاز مقام ششم را به دست آورد.
رحیمی فر خاطرنشان کرد: این رقابت ها گرامیداشت سرلشگر شهید حاج حسین همدانی به میزبانی سالن فردوسی شهر همدان برگزار شد و فردا جمعه نیز رقابت های کشتی آزاد برگزار می شود.
وی بیان کرد: نفرات برتر این رقابت ها برای حضور در پیکارهای انتخابی تیم ملی فرنگی کشور معرفی خواهند شد.
هیات کشتی استان همدان در 6 ماهه نخست امسال مسابقات انتخابی را در همه رده های سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان، جوانان و پیشکسوتان برگزار کرده است.
هشت هزار کشتی گیر به صورت مستمر در سطح استان همدان فعالیت دارند.
7520/2087
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشار: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.