به گزارش روز شنبه روابط عمومی استانداری همدان محمدناصر نیکبخت بیان کرد: حماسه حضور اقتشار مختلف مردم در جای جای میهن اسلامی در راهپیمایی دشمن شکن روز قدس در لبیک به ندای تاریخی امام راحل(ره) و تأسی از منویات مقام معظم رهبری بود.
وی افزود: بی تردید این حضور کم نظیر، بنیان خانه عنکبوتی صهیونیسم غاصب و حامیان کوردل آنان را در منطقه و جهان، متزلزل تر و اراده ملت مظلوم فلسطین و مسلمانان ستمدیده منطقه را برای مبارزه و مقاومت تا حصول پیروزی ، مستحکم تر خواهد کرد.
استاندار همدان گفت: وحدت، احترام به قانون و رعایت حرمت ها، مهمترین ارکان عزت و اقتدار ایران اسلامی است.
نیکبخت با ابراز تأسف از رفتار ناپسند و ساختارشکنانه شمار اندکی از افراد ' خودسر، ناآگاه یا مغرض ' در خلال راهپیمایی روز قدس در تهران بزرگ، اهانت به منتخب ملت ایران را برخلاف آرمانهای امام راحل و منویات مقام معظم رهبری و حرکتی دشمن شادکن دانست.
وی اضافه کرد: این افراد با اهانت به رئیس جمهوری و منتخب ملت ایران در راستای اهداف دشمن و ایجاد تفرقه و نفاق گام برداشتند.
استاندار همدان اظهار کرد: این گونه حرکات و اقدامات غیر اخلاقی و وحدت شکن را به شدت محکوم می کنیم و خواستار برخورد جدی با افراد خودسر و قانون شکن هستیم.
نیکبخت همچنین از حضور با شکوه امت اسلامی ایران به ویژه مردم شریف و همیشه در صحنه استان همدان در راهپیمایی روز جهانی قدس قدردانی کرد.
در راهپیمایی روز گذشته جمعه روز جهانی قدس، عده ای اندک در مسیر راهپیمایی به رییس جمهوری اهانت کردند که این اتفاق از روز گذشته مورد انتقاد بسیاری از مسوولان، گروه های سیاسی و مردمی قرار گرفته است.
7526/6993
تنظیم : علیرضا جهانگیری** انتشار:اکبر بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.