مهرداد علی قارداشی روز پنجشنبه در مجمع هیات تنیس روی میز استان همدان اظهار کرد: هیات های شهرستانی باید نسبت به جذب مشارکت بخش خصوصی در اجرای برنامه و سیاست های هدفگذاری شده به ویژه در زیرساخت ها تلاش کنند.
وی اضافه کرد: فدراسیون با وجود محدودیت های فراوان بازهم در حد توان نسبت به کمک مالی به هیات های استان ها اقدام می کند اما این روند برای پیشبرد اهداف و برنامه ها کافی نیست.
قارداشی بیان کرد: طبیعی است که اهداف و برنامه های هدفگذاری شده فدراسیون با منابع دولتی نمی چرخد و نیاز است تا سایر بخش ها به ویژه خیران ورزش دوست نیز کمک کنند.
وی افزود: حتی وزارت ورزش و جوانان هر اندازه که به فدراسیون تنیس روی میز بودجه اختصاص می دهد، چند برابر آن را از فدراسیون انتظار دارد و مسئولیت ما در مقابل این رشته ورزشی سخت و سنگین است.
قارداشی اضافه کرد: در حال حاضر 31 هیات تنیس روی میز در سطح استان های مختلف کشور فعال است و به صورت مستمر بر عملکرد آنها نظارت داریم.
وی افزود: هیات های شهرستانی باید نسبت به ایجاد زیرساخت ها با جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی تلاش کنند.
وی خاطرنشان کرد: در مقطعی از گذشته به دلیل ضعف در مدیریت بخش عمده ای از زیرساخت های تنیس روی میز کشور از دست رفت اما تلاش کرده ایم تا وضعیت بهبود را تثبیت کنیم و در ادامه باید زیرساخت ها را توسعه دهیم.
وی با قدردانی از عملکرد درخشان تنیس روی میز همدان گفت: همدان از استان های فعال و مورد رضایت فدراسیون است.
7520/6993*خبرنگار: میثم ناصرنژاد* انتشار:اکبر بهاروند

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.