سردار بخشعلی کامرانی صالح روز چهارشنبه در تشریح این خبر گفت: در راستای مقابله با احتکار اقلام بهداشتی و ضد عفونی کننده که این روز ها به علت شیوع بیماری کرونا مورد تقاضای شهروندان است طرح هایی در دستور کار انتظامی همدان قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا روز گذشته ماموران انتظامی شهرستان ملایر در بازرسی از واحدهای صنفی توانستند تعداد قابل توجهی اقلام بهداشتی و ضدعفونی کننده را از پنج واحد صنفی متخلف کشف و ضبط کنند.

فرمانده انتظامی استان همدان اظهار داشت : ماموران در این بازرسی ها ۳۵۰ هزار عدد دستکش، هفت هزار و ۵۰۰ عدد ماسک بهداشتی، هزار بسته ژل، ۵۰۰ لیتر محلول ضد عفونی و ۱۵۰ لیتر الکل کشف کردند.

کشف ۱۰ کیلوگرم تریاک

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان گفت: در پی اخبار رسیده مبنی بر این که یک باند بزرگ قاچاق مواد مخدر تریاک اقدام به انتقال مواد مخدر از استان تهران به شهرستان تویسرکان کرده است، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در یک عملیات هوشمندانه با بکارگیری اصل غافلگیری خودرو آنها را در ورودی شهر همدان شناسائی کردند.

سرهنگ محمد تقی حاجیلویی افزود: ماموران در بازرسی از خودرو قاچاقچیان ۱۰ کیلوگرم تریاک با لفافه کشف و یک نفر قاچاقچی دستگیر کردند و در این عملیات یکدستگاه خودرو سواری نیز توقیف شد.

کشف ۵۰ هزار عدد مواد محترقه

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: در راستای اجرای طرح تشدید مقابله با قاچاق مواد محترقه و پیشگیری از فعالیت مجرمانه قاچاقچیان در رابطه با خرید، فروش و توزیع این مواد، مأموران پلیس آگاهی ملایر در یک عملیات جداگانه موفق به کشف ۵۰ هزار عدد انواع مواد محترقه خطرناک و غیرمجاز شدند.

سردار کامرانی صالح با اشاره به اینکه مواد محترقه کشف شده در یک باب منزل مسکونی در شهر ملایر دپو شده بود، افزود: در ارتباط با کشفیات به دست آمده ۲ قاچاقچی دستگیر و تحویل مقام قضایی شدند.

وی از جدیت و همت مضاعف پلیس در مسیر پیشگیری از آسیب ها و حوادث استفاده از مواد محترقه خبر داد و گفت: تلفن ۱۱۰ مرکز فوریت های پلیسی آماده دریافت گزارش های مردمی در رابطه با فروش، توزیع و قاچاق مواد محترقه است.

ممنوعیت فعالیت اماکن و سالن های ورزشی 

معاون اجتماعی انتظامی استان اهمدان گفت: به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا با درخواست اداره کل ورزش و جوانان فعالیت اماکن و سالن های ورزشی در همدان ممنوع است.

حسین بشری افزود: بازرسان اداره اماکن پلیس امنیت عمومی استان همدان با تشدید بازرسی از این گونه مکان ها با متخلفان برخورد و در صورت مشاهده نسبت به پلمب اقدام خواهند کرد.

وی اضافه کرد: این تصمیم به منظور حفظ سلامت و تامین امنیت روانی شهروندان اخذ و از سرگیری فعالیت اماکن و سالن های ورزشی در استان، مجدد اطلاع‌رسانی می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.