ظاهر پورمجاهد روز یکشنبه در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید اظهار داشت: این کارگروه با هدف رفع مشکلات صنایع از کارافتاده و هموار کردن مسیر بازگشت آنها به تولید ایجاد شده و از ابتدای سال ۳۱۰ مصوبه صادر کرده است.

وی اضافه کرد: این مصوبه ها با زحمت فراوان پس از چندین جلسه کارشناسی برای گره گشایی از کار واحدهای تولیدی و صنعتی صادر می شود و همه مدیران باید به آن تمکین کنند.

پورمجاهد با اشاره به اینکه برخی از این مصوبه ها هنوز اجرا نشده است گفت: عملکرد روسای دستگاه های اجرایی، بانکها و شرکتهای خدمات رسان به زودی ارزیابی و کنترل می شود.

به گفته معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان بخش زیادی از مصوبه های کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید اجرا شده و صنایع مشکل دار از پشتیبانی و حمایت دولت بهره مند شده اند.

وی با تاکید براینکه مصوبه های فوق در چارچوب قانون صادر شده و مغایرتی با مقررات داخلی اداره ها ندارد یادآوری کرد: مدیران باید بی چون و چرا این مصوبه ها را اجرا کرده و تعلل نکنند.

پورمجاهد پیش از این گفته بود بخشی زیادی از مشکلات صنایع و کارخانه‌های این استان مربوط به سیستم بانکی است و از بانکها خواسته بود در این راستا جدی باشند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.