مریم پاک‌بین روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: با توجه به ضرورت پیشگیری از گرایش جوانان به سمت اعتیاد کارگاه پیشگیری از اعتیاد و آشنایی با مهارت های زندگی از جمله خود آگاهی، همدلی و مهارت نه گفتن با حضور ۵۵ نفر از جوانان و نوجوانان شهرستان فامنین برگزار شد.

معاون امور جوانان جمعیت هلال‌احمر همدان ادامه داد: همچنین ۱۲۰ تن از والدین دانش آموزان مدرسه سمیه در کارگاه آموزشی مهارت‌های زندگی شامل خودآگاهی، همدلی، تفکر انتقادی و مدیریت کنترل استرس شرکت کردند.

پاک بین ادامه داد: با توجه به استقبال والدین از این دوره های آموزشی ، کارگاه آموزشی مهارت های زندگی برای والدین دانش آموزان مدرسه زینبیه با حضور ۵۶ نفر از مادران نیز برگزار شد.

وی افزود: علاوه بر این کارگاه آموزشی، ۱۴۰ تن از دختران و پسران نوجوان و ۶۸ نفر از دانش آموزان پسر روستای ماماهان شهرستان فامنین مهارت های زندگی را فرا گرفتند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال‌احمر همدان با بیان اینکه این جمعیت عضو شورای اجتماعی کشور است اضافه کرد: بنابراین این دوره های آموزشی توسط اساتید و پرسنل جمعیت هلال احمر که دارای مدرک مرتبط روانشناسی بالینی هستند دایر شده است.

پاک بین اظهار داشت: جامعه هدف هلال احمر مهارت آموزی به جوانان و نوجوانان است و توانمند سازی جوانان و نوجوانان در زمینه خودآگاهی و مهارت های نه گفتن و برای والدین مبحث فرزند پروری در اولویت قرار گرفت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.