نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی از تشکیل جلسه ای با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای حل مشکلات و رسیدگی به طرح ها و امور خبر داد.
محمدعلی پورمختار در گفت وگو با ایسنا، منطقه همدان، اظهار کرد: در این جلسه اجرایی شدن موضوعاتی در صدر دستورات قرار گرفت که اهم این دستورات شامل آغاز عملیات اجرایی درمانگاه تامین اجتماعی بهار، احداث درمانگاه تامین اجتماعی کبودراهنگ، تخصیص ۵ میلیارد تومان بودجه برای تجهیز و تکمیل مراکز فنی و حرفه ای خواهران و برادران بهار، تخصیص۴ میلیارد تومان بودجه برای  تجهیز و تکمیل مرکز فنی و حرفه ای خواهران شهرستان کبودراهنگ، تخصیص تسهیلات برای مشاغل خانگی شهرستان های بهار و کبودراهنگ به مبلغ ۴ میلیارد تومان، تکمیل سالن ورزشی کارگران بهار، تاسیس مرکز نگهداری معلولان بهار و پذیرش مددجویان در صف نوبت بهزیستی و پرداخت مستمری آنان است.
وی بیان کرد: سالن ورزشی کارگران بهار با پیشرفت حدود ۹۵ درصد امسال تکمیل و افتتاح خواهد شد.
 پورمختار در ادامه با بیان اینکه سالن ورزشی کارگران کبودراهنگ در محل نامناسب خارج از شهر ساخته شده و بلاتکلیف است، از تعیین تکلیف این سالن و ساخت سالن ورزشی جدید در محوطه ای دیگر در آینده ای نزدیک خبر داد.
وی به صدور دستور بازگشایی سامانه کارا از سوی وزیر اشاره کرد و یادآور شد: افراد متقاضی وام تسهیلات اشتغالزایی می توانند از این طریق برای درخواست تسهیلات اقدام کنند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.