زهره ابوطالبیان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پس از یکسال تلاش جوانان دختر در تورهای ایرانی و اخذ امتیازات رنکینگ و با پایان یافتن 2 مرحله از مسابقات انتخابی ، نمایندگان سه استان البرز ، همدان و تهران در ترکیب سه نفره تیم‌‌ ملی برای حضور در مسابقات آسیایی جوانان در مغولستان قرار گرفتند.
وی اضافه کرد: پریناز حاجیلو از البرز و نفر اول رنکینگ ملی جوانان ، شیما صفایی از همدان و نفر اول مرحله اول مسابقات انتخابی و ملیکا کرمی از تهران و نفر اول مرحله دوم مسابقات انتخابی ، با شایستگی به عضویت تیم‌ ملی جوانان در آمدند.
نائب رییس هیات تنیس روی میز همدان یادآور شد: صفایی پس از 2 روز رقابت فشرده در بین 10 ورزشکار برتر دختر کشور موفق شد با غلبه بر تمامی حریفان ضمن کسب مقام اول دور اول انتخابی تیم ملی ، طبق آیین نامه به عضویت تیم ملی برگزیده شود.
ابوطالبیان بیان کرد: این نابغه تنیس روی میز همدان در سال های اخیر مدارج پیشرفت را مرحله به مرحله طی کرده اند و حالا با تجربه کافی در عرصه های مختلف ملی و بین المللی، حدود 6 ماه فرصت دارد با اوج آمادگی خود را مهیای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا کند.‌
مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جوانان آسیا شهریور ماه سال آینده در اولان باتور مغولستان برگزار می شود.
صفایی نابغه تنیس روی میز این استان دی ماه امسال قهرمان جوانان کشور شد.
این بانوی همدانی پاییز امسال نیز در مسابقات بزرگسالان با عنوان تور ایرانیان بر سکوی قهرمانی ایستاد و حالا در رده سنی جوانان نیز این عنوان را تکرار کرد.
موفقیت چشمگیر این بازیکن در ماه های اخیر سبب شد تا فدراسیون حمایت جدی از وی داشته باشد و عنوان نابغه تنیس روی میز را به او لقب دهد.
7520/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.