به گزارش ایرنا، فرزاد تیموری روز پنجشنبه در جلسه اعضای شورای آموزش و پرورش استان همدان اظهار داشت: 70 درصد مدارس با سیستم پکیج و شوفاژ و 29 درصد به وسیله بخاری گازی گرم می شود و تنها یک درصد از سیستم گرمایشی مدارس استان بخاری نفتی است.
وی با بیان اینکه تمهیدات لازم برای تبدیل یک درصد باقی مانده مدارس به سیستم گرمایشی کم خطر اندیشیده شده و تا یک ماه آینده این کار انجام می شود، گفت: با این کار همدان نخستین استانی خواهد بود که بخاری نفتی از مدارسش برچیده می شود.
تیموری افزود: تامین آب گرم سرویس بهداشتی مدارس استان و همچنین تعمیر و تجهیز این بخش از مدارس نیز در حال پیگیری است که با تخصیص اعتبار ظرف 2 سال آینده انجام می شود.
مدیرکل تعمیر، تجهیز و نوسازی مدارس همدان تکمیل طرح های نیمه تمام را از ضروریات سیستم آموزشی استان بیان کرد و گفت: در بودجه سال آتی 220 میلیارد ریال اعتبار برای طرح های نیمه تمام همدان پیش بینی شده که در صورت تصویب و تخصیص، بخشی از عملیات عمرانی مدارس را به اتمام می رسانیم.
تیموری با اشاره به تخصیص کامل 170 میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده برای تخریب و نوسازی مدارس استان در سال گذشته اظهار داشت: تعدادی از مدارس شهرستانها نیز از این محل نوسازی می شوند.
همدان دارای بیش از 2 هزار و 500 مدرسه است که 70 درصد آن سیستم گرمایشی شوفاژ، حدود 29 درصد بخاری گازی استاندارد و کمتر از یک درصد بخاری نفتی کاربراتوری دارند.
7527/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.