الله کرم شهگل روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ترکیب تیم رعد پدافند ارتش را کاراته کاران سرباز قهرمان تشکیل می دهند و هزینه تیم توسط ارتش تامین می شود که حمایت خوبی نیز شده است.
وی بیان کرد: در هفته نخست این مسابقات نیز عنوان تیم برتر را کسب کردیم و حالا برای رقابت بهتر در هفته دوم که جمعه نهم آذرماه جاری برگزار خواهد شد، آماده می شویم.
شهگل اظهار داشت: کبودراهنگ از شهرستان های مستعد کاراته کشور و دارای قهرمانان مختلف بین المللی است و در اردویی که به صورت مشترک در این شهرستان برگزار شد، در سطح آماده سازی اعضای تیم ارتش کمک شایانی داشت.
سرمربی تیم کاراته رعد پدافند ارتش خاطرنشان کرد: سوپرلیگ کاراته کشور از مدعیان قهرمانی تشکیل شده که همگی برای رسیدن به این مهم انگیزه دارند و خوب می دانیم که کار آسانی در پیش نخواهیم داشت.
وی با اشاره به دیدارهای هفته دوم سوپرلیگ باشگاه های کشور گفت: در این هفته 2 مسابقه مهم برابر شهدای باشگاه انقلاب قم وتیم آذرپینار تبریز داریم.
شهگل خاطرنشان کرد: پیروزی در این 2 مسابقه هر چند سخت اما شدنی است و با این هدف گام به میدان خواهیم گذاشت.
هفته دوم سوپر لیگ کاراته کشور روز جمعه 9 آذرماه جاری در سالن غدیر نیروی انتظامی تهران برگزار می شود.
الله کرم شهگل رئیس هیات کاراته شهرستان کبودراهنگ و از مربیان موفق این رشته ورزشی استان همدان سرمربیگری تیم رعد پدافند ارتش در سوپرلیگ کاراته کشور را عهده دار است.
این تیم نماینده ارتش در سوپرلیگ باشگاه های کاراته کشور است.
سوپرلیگ بالاترین رده از مسابقات باشگاهی کاراته کشور به شمار می رود.
7520/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.