حسن آبخو روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: هم اکنون تیم اسکان اضطراری و نجاتگران جمعیت هلال احمر ملایر در منطقه قصر شیرین مستقر و در حال کمک رسانی به مردم زلزله است.
وی افزود: تمامی تیم های امدادی جمعیت هلال احمر ملایر از شب گذشته در آماده باش کامل هستند تا به محض ابلاغ دستور به مناطق زلزله زده اعزام شوند.
آبخو بیان کرد: در صورت نیاز پایگاه انتقال خون ملایر آماده ارسال خون به حادثه دیدگان از زلزله است و بیمارستان های این شهر نیز آماده پذیرش مصدومان هستند.
به گزارش ایرنا، زمین لرزه ای به قدرت 6.4 درجه در مقیاس امواج درونی زمین(ریشتر) ساعت 20 و 19 دقیقه و 31 ثانیه روز یکشنبه حوالی سرپل ذهاب در استان کرمانشاه را لرزاند.
مرکز این زمین لرزه به طول جغرافیایی 45.7 و عرض جغرافیایی 34.38 در عمق 7 کیلومتری از سطح زمین روی داد.
این زلزله در 17 کیلومتری سرپل ذهاب، 18 کیلومتری قصرشیرین و 33 کیلومتری گیلانغرب در استان های ایلام و کرمانشاه اتفاق افتاده است.
این زمین لرزه در اکثر شهرهای کرمانشاه، ایلام، لرستان، تبریز و ارومیه نیز احساس شده است.
در پی این زلزله 6.4 ریشتری، پس ‌لرزه ای به بزرگی 3.5 ریشتر، ساعت 20 و 31 دقیقه و 46 ثانیه امشب، حوالی قصر شیرین را به لرزه درآورد.
به گزارش مرکز لرزه نگاری کشوری، این زمین لرزه در عمق 10 کیلومتری در طول جغرافیایی 45.65 و عرض جغرافیایی 34.33 و در فاصله 21 کیلومتری قصر شیرین، 24 کیلومتری سرپل ذهاب و 32 کیلومتری گیلانغرب در استان کرمانشاه به وقوع پیوست.
7528/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.