آیت الله غیاث الدین طه محمدی روز سه شنبه در آیین معارفه استاندار جدید همدان بیان کرد: انجام مسئولیت استانداری در همدان آسان نیست بنابراین هر میزان قدردانی از استاندار سابق کم است.
وی یادآوری کرد: رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه ای بیان کرد که از همدان خبر نامبارکی به ما نرسیده که این موضوع جای شکر دارد.
عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: شکرگزار ترین انسان در برابر موهبت های الهی آنهایی هستند که در برابر خوبی های خلق خدا، شکرگزارتر هستند.
آیت الله طه محمدی افزود: اولین خدمتی که شامل انسان می شود والدین است و فرموده اند کسی که حق پدر و مادر را به جا نیاورد اعمالش  مورد قبول نیست.
وی افزود: مردم همدان در قدردانی از خدمات محمد ناصر نیکبخت استاندار سابق همدان در چند روز گذشته خوش درخشیدند ، این در حالیست که قدر خوبی ها را دانستن آسان نیست.
امام جمعه همدان با بیان اینکه قدرشناسی با شکرگزاری متفاوت است ادامه داد: باید قدر و اندازه را دید و درک کرد سپس به همان میزان قدردان بود.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری همدان نیز گفت: استاندار سابق همدان با هم افزایی مسیر توسعه را با سرعت طی کرده که این تلاش و همت در دور دوم مسئولیت بیشتر شد.
رضا قیاسی افزود: محمدناصر نیکبخت بدون هیچگونه حاشیه و با تلاش و کوشش برای توسعه استان همت کردند و استاندار جدید نیز با همتی مضاعف برای توسعه همدان تلاش می کنند.
در این آیین که با حضور معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور برگزار شد سید سعید شاهرخی به عنوان استاندار همدان معارفه و از زحمات پنج ساله محمد ناصر نیکبخت قدردانی شد.
7526/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.