رسانه های اسرائیلی مدعی شدند که در بمباران منطقه الضاحیه در جنوب بیروت« ابراهیم عقیل» فرمانده عملیات ویژه و عضو شورای جهادی در حزب الله لبنان ترور شده است.

به گزارش جماران به نقل از الجزیره، رسانه های اسرائیلی مدعی شدند که در بمباران منطقه الضاحیه در جنوب بیروت« ابراهیم عقیل» فرمانده عملیات ویژه و عضو شورای جهادی در حزب الله لبنان ترور شده است.

عقیل

پیش از این برخی منابع اسرائیلی اعلام کرده بودند که هدف از این حمله هوایی یک مسئول ارشد یا تعدادی از مسئولان برجسته حزب الله است.

رسانه های لبنانی نیز گزارش دادند که این حمله هوایی توسط جنگنده هایی از نوع«اف 35» صورت گرفته است.

همزمان با شنیده شدن صدای انفجارهایی در پایتخت لبنان، ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد در "حمله‌ای هدفمند" به نقاطی در بیروت، پایتخت لبنان حمله کرده است.

خبرنگار الجزیره اعلام کرد صدای انفجارهایی در محله الجاموس در ضاحیه جنوبی بیروت شنیده شد.

ارتش رژیم اشغالگر در بیانیه‌ای از انجام چندین حمله به بیروت، پایتخت لبنان خبر داد.

طبق ادعای رسانه‌های عبری‌زبان، در جریان حملات رژیم اشغالگر به بیروت، که دقایقی پیش انجام شد یک فرمانده ارشد حزب‌الله به شهادت رسید.

طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه بر اثر انفجار دستگاه‌های ارتباطی از جمله دستگاه پیجر توسط رژیم صهیونیستی در بیروت دست کم ۳۷ تن شهید و نزدیک به ۳۰۰۰ تن زخمی شدند.

این تجاوز تروریستی رژیم صهیونیستی علیه لبنان با محکومیت‌های زیادی از سوی طرف‌های منطقه‌ای و بین‌المللی مواجه شد.

این سومین حمله ارتش اسرائیل پس از طوفان الاقصی به ضاحیه بیروت است. عملیات ترور شهید صالح العاروری و عملیات ترور شهید فؤاد شکر در ضاحیه بیروت رخ داد و عملیات امروز نیز یک ترور هدفمند است.

 ۵ کودک در حمله رژیم صهیونیستی به ضاحیه جنوبی بیروت به شهادت رسیدند.

 برخی رسانه‌های عربی مدعی شدند که در جریان حمله اسرائیل به بیروت یکی از اعضای "شورای جهاد" حزب‌الله به شهادت رسید.

کانال ۱۲ تلویزیون عبری گزارش داد که حمله رژیم صهیونیستی هنگام نشست مسئولان ارشد فلسطینی و مسئولان ارشد حزب‌الله در ساختمان مورد هدف انجام شد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.