حسین عظیمی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در جریان دیدار تیم های «هدف» و «کیان پرسی گاز» از سری رقابت های فوتبال محلات شاهد درگیری بین 2 تیم بودیم که حتی حضور عوامل انتظامی در آرام سازی بازی نیز اثرگذار نبود و این مسابقه نیمه تمام رها شد.
وی اضافه کرد: درگیری بین اعضای دو تیم سبب شد تا «حمید ترک» داور بازی تصمیم به تعطیلی آن گرفته و پرونده مسابقه به کمیته انضباطی فوتبال محلات ارجاع شود.
عظیمی بیان کرد: براساس در آیین نامه انضباطی فوتبال محلات، تیم هایی که در مسابقات توهین و درگیری داشته باشند از دور بازی ها حذف می شود و هر 2 تیم خاطی در بازی روز جمعه نیز طبق این آیین نامه از دور بازی ها کنار گذاشته شدند.
مسئول برگزاری مسابقات فوتبال محلات همدان خاطرنشان کرد: پیش از این یکی دیگر از تیم های فوتبال محلات به دلیل درگیری از دور مسابقات حذف شده بود.
وی خاطرنشان کرد: هرگونه درگیری، فحاشی، بی احترامی به داور و عوامل مسابقات و همچنین تیم های مسابقه دهنده خط قرمز کمیته فوتبال محلات است.
جمعه گذشته به دلیل شدت درگیری بین 2 تیم یاد شده، صحنه ورزش محلات همدان به صحنه زدوخورد تبدیل شد.
درگیری بین تیم های «کیان پرسی گاز» و «هدف» به حدی پربرخورد بود که حضور دو دستگاه خودروی نیروی انتظامی هم نتوانست به حل مشکل کمک کند.
فحاشی و درگیری لفظی در این مسابقه رفته رفته به صحنه زد و خورد بین اعضای دو تیم تبدیل شد و شدت آن به حدی بود که کمک داوران بازی صحنه را ترک کردند.
این مسابقه در زمین خاکی تحت عنوان «الوند» واقع در انتهای 10 متری رضوان (پشت مدرسه علاقبندیان) همدان به وقوع پیوست و نزدیک به 200 تن حضور داشتند.
لیگ فوتبال بزرگسالان محلات همدان امسال با حضور 50 تیم در حال برگزاری است.
7520/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.