امید وفایی روز پنجشنبه در حاشیه برگزاری این جشنواره در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: همزمان با نخستین روز جشنواره منطقه‌ای آگر 14 فیلم کوتاه داستانی، پنج فیلم مستند، چهار انیمیشن و سه فیلم تجربی به نمایش درمی آید.
وی ادامه داد: برگزاری نشست تخصصی عکاسی با موضوع 'مردم‌نگاری' و با حضور 'حسن غفاری' از ساعت 18 تا 19:30 عصر از دیگر برنامه‌ های روز نخست جشنواره است.
مدیر انجمن سینمای جوانان ملایر بیان کرد: همچنین هفتمین دوره دانش‌افزایی مربیان انجمن سینمای جوانان ایران با معرفی دوره فیلمسازی توسط 'سعید پوراسماعیلی' از عصر امروز آغاز می‌ شود.
وفایی برگزاری نشست بررسی سرفصل صدا و هم افزایی مربیان را از دیگر برنامه های روز نخست جشنواره منطقه ای سینمای جوان در ملایر عنوان کرد.
وی یادآور شد: در مجموع 68 فیلم در چهار بخش داستانی، مستند، پویانمایی و فیلم تجربی به بخش مسابقه شصتمین جشنواره منطقه ای سینمای جوان راه یافت.
وفایی افزود: اکران فیلم ها همزمان با چهار روز برگزاری جشنواره آگر در چهار سانس از ساعت 14 بعدازظهر هر روز آغاز می شود.
به گزارش ایرنا، شصتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان 'آگر' از 15 شهریور ماه به میزبانی ملایر آغاز شده است و تا 18 شهریورماه ادامه دارد.
این جشنواره با حضور استان‌های همدان، مرکزی، قم، اصفهان، یزد، خراسان جنوبی، کرمان، سیستان و بلوچستان، فارس و هرمزگان در ملایر در حال برگزاری ‌است.
7528/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.