به گزارش ایرنا، این روزها استان هرمزگان با توجه به شرایط مطلوب آب و هوایی آن در این موقع سال، شاهد حضور خیل عظیم گردشگران از نقاط مختلف ایران اسلامی است و جزیره های زیبای کیش و قشم از جمله مقصدهای اصلی گردشگران در سفر به این استان است.
براساس آمارهای اعلام شده از 28 اسفندماه سال گذشته تا پایان نهم فروردین ماه امسال 159 هزار نفر برابر با 477 هزار نفر روز در ستاد اسکان فرهنگیان هرمزگان مستقر شدند.
خبر هدیه 10 تن هندوانه از سوی فرماندار جاسک به گردشگران نوروزی در این شهرستان، از جمله خبرهای بهاری هرمزگان در هفته گذشته است که بازدیدکنندگان بسیاری را در سایت های خبری به خود جلب کرد.

** تصادف های رانندگی و مرگ سه گردشگر به دلیل مصرف مشروبات الکلی
اخبار تصادف های رانندگی به ویژه در ایام نوروز همواره موجی از ناراحتی را در میان مردم به همراه دارد که متاسفانه شهرستان جاسک هرمزگان، هفته گذشته شاهد دو تصادف تلخ بود که طی آن چهار نفر جان خود را از دست داده و پنج نفر نیز مصدوم شدند.
یکی از این تصادف ها در ابتدای هفته گذشته بر اثر برخورد یک دستگاه خودرو پژو پارس با تانکر سوخت در محور ارتباطی شهرستان جاسک اتفاق افتاد که در این حادثه سه نفر کشته و 1 تن مصدوم شد.
حادثه دیگر نیز در پایان هفته گذشته بر اثر برخورد یک دستگاه پراید با یک نفر شتر رها شده در جاده جاسک به چابهار اتفاق افتاد که در این حادثه یک نفر فوت کرد و چهار نفر نیز زخمی شدند.
یکی از خبرهای تلخ هفته گذشته نیز اعلام خبر مسمومیت شدید سه گردشگر به دلیل مصرف مشروبات الکلی دست ساز در جزیره کیش بود.
رییس هیات امنای بیمارستان کیش گفت: سه گردشگر به دلیل مسمومیت شدید در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان جزیره کیش بستری شدند.
سعید پورعلی عصر شنبه گذشته در گفت و گو با ایرنا افزود: حال دو نفر از مسموم شدگان بسیار وخیم است و این افراد دچار مرگ مغزی شده‌ اند.
وی ادامه داد: عارضه به وجود آمده برای این افراد ناشی از مصرف مشروب الکلی دست‌ ساز بوده و در آن از ترکیب های غیر استاندارد استفاده شده که مشکلات جدی برای مصرف کننده ایجاد می‌ کند.

** مه غلیظ موجب تاخیر پروازهای فرودگاه بندرعباس شد
اما هفته گذشته مه غلیط صبحگاهی موجب تاخیر پروازهای فرودگاه بندرعباس شد.
مه غلیظ صبحگاهی دید افقی را به 50 متر کاهش داد که موجب تاخیر در انجام پرواز از سه مبدا مختلف شد که با توجه به آمار بالای پروازها و حضور مسافران بسیار در فرودگاه، این خبر از اهمیت ویژه ای برخوردار بود.

**قاچاقچیان بیگانه سوخت در هرمزگان به دام افتادند
فرمانده مرزبانی هرمزگان گفت: با تلاش ماموران مرزبانی و کارهای اطلاعاتی، باند بیگانه قاچاق سوخت در شهرستان بندرلنگه این استان شناسایی و متلاشی شد.
سرهنگ علی اصغر خرم روی سه شنبه هفته گذشته در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این گروه که اعضای آن هندی تبار هستند، اقدام به قاچاق سوخت در سطح کلان می کرد.

**حوزه ورزش
حضور و دعوت چهار نفر از بسکتبالیست ها و والیبالیست های نوجوان هرمزگانی در اردوی تیم های ملی از جمله خبرهای مهم ورزشی هرمزگان در هفته گذشته بود.
7198/7408

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.