به گزارش ایرنا، فریدون همتی در جمع نمازگزاران جمعه مسجد جامعه اهل سنت شهر بستک افزود: حضور علما، فرهیختگان، نیکوکاران و مشارکت در امور فرهنگی و عمرانی از ویژگی های ارزشمند و افتخار آمیز مردم این منطقه است.
وی ادامه داد: مردم بستک خود آستین همت را بالا زده و به جنگ مشکلات رفته و دولت را کمک کردند و این شهرستان را در فضای عمران و آبادی قرار داده اند که با توجه به محدودیت های دولت باید قدردان این همراهی باشیم.
نماینده عالی دولت در استان هرمزگان خاطر نشان کرد: رتبه اول شهرستان بستک در مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری 96 و رای به دکتر حسن روحانی یکی دیگر از افتخار آفرینی های مردم منطقه است و دولت نیز به کار گرفتن تمام توان خود برای خدمت به مردم بستک را وظیفه می داند و در این جهت حرکت می کند.
همتی مراقبت از وحدت و جلوگیری از فتنه انگیزی ها و اختلاف افکنی های مذهبی را رسالت مهم همه مردم دانست و اضافه کرد: هم اکنون کشورهای اسلامی درگیر جنگ و خونریزی هستند که نتیجه فتنه های دشمنان اسلام در دامن زدن به اختلاف های مذهبی است.
وی تاکید کرد: سیاست و عملکرد جمهوری اسلامی ایران منحصر به فرد است و هر کجا ملت های مسلمان مورد ظلم واقع شوند، بدون توجه به مذهب از آنان حمایت می کند.
بستک در فاصله 200 کیلومتری غرب بندرعباس مرکز استان هرمزگان قرار دارد.
2094/7408
خبرنگار: هومن محمد کرمی * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
هومن محمدکرمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.