به گزارش ایرنا، حجت الاسلام رضا جوکار در خطبه های این هفته نمازجمعه قشم پیاده روی اربعین را حماسه ای بی نظیر دانست و افزود: رسانه های غربی کوچکترین حوادث را در دور افتاده ترین منطقه ها پوشش می دهند اما پیاده روی عالم گیر و عظیم اربعین حسینی (ع) را نادیده می انگارند.
وی به نقش امریکا در فرار فرماندهان داعش اشاره و تصریح کرد: آمریکا در ایجاد اختلاف در عربستان سعودی و دستگیری بیش از 200 نفر از شاهزادگان سعودی نیز نقش دارد.
امام جمعه شهرستان قشم با اشاره به محاصره شدید یمن و استفاده از تسلیحات ممنوعه توسط عربستان علیه این کشور اظهار کرد: هدف موشک قرار دادن پایتخت و فرودگاه ریاض توسط ایران سخن ناآگانه ای است که رئیس جمهور آمریکا با غفلت از اقتدار یمن به عربستان سعودی القا کرده است.
حجت الاسلام جوکار ، پیشنهاد وزیر خارجه سعودی مبنی بر افزایش تحریم ها علیه ایران را ناشی از نبودن شناخت از ایران اسلامی عنوان و تصریح کرد: جمعیت حاضر در اربعین حسینی(ع) بخشی از نیروهای آماده برای مقابله با دشمنان هستند.
امام جمعه قشم گفت: آمریکا از قدرت ایران آگاهی دارد و سعودی بر اثر جهالت و نا آگاهی با دشمن هم دست شده اما مردم ایران اسلامی برای رسیدن به حق و تمدن اسلامی استوار است و پیروزی جبهه مقاومت در منطقه نمونه ای از توفیق ایستادگی است.
7500/ 6048
خبرنگار: حسین آزاد منجیری** انتشار: خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.