به گزارش خبرنگار ایرنا، بهروز اکرمی عصر پنجشنبه در مراسم تودیع و معارفه فرماندار ابوموسی که در محل سالن اجتماعات خلیج فارس این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: امروز سخنی که وحدت مردم را نشانه بگیرد از هیچ کسی پذیرفته نیست و همه ما به مبانی اصلی جمهوری اسلامی که توسط مقام معظم رهبری تبیین می شود، ایمان داریم.
اکرمی حضور مردم در تمامی صحنه ها، وجود نیروهای مسلح مقتدر و رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری را از مولفه های اقتدار و امنیت نظام جمهوری اسلامی دانست و افزود: مردم از ابتدای انقلاب تاکنون همیشه در تمامی صحنه ها حضور داشتند و از نظام صیانت و حفاظت کرده اند.
وی با بیان اینکه امنیت و آرامش حاکم بر جامعه مرهون خون شهداست، تصریح کرد: جمهوری اسلامی مولود مقدس انقلاب اسلامی است و ما وظیفه داریم از جمهوری اسلامی ایران حفاظت و حراست کنیم.
وی شهرستان ابوموسی را یکی از نقاط استراتژیک کشور دانست و تاکید کرد: در راستای توسعه و پیشرفت این شهرستان باید با مطالبه گری برنامه ای تدوین کنیم که ابوموسی با شرایط عادی اما با نگاهی استراتژیک اداره شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان تخصیص ردیف اعتباری ملی مستقل ابوموسی را یکی از مهمترین اقدامات ارزشمند نظام در راستای پیشرفت این منطقه عنوان کرد.
اکرمی اظهار داشت: به منظور تسریع در پیشرفت منطقه کمیته اجرایی توسعه ابوموسی در مرکز استان هرمزگان تشکیل و با برگزاری جلسات در بازه زمانی مشخص بر تمامی اقدامات در ابوموسی نظارت و پیگیری می کند.
لازم به ذکر است ، در این مراسم سید عبدالمحمد سجادی با حکم استاندار هرمزگان به عنوان سرپرست فرمانداری ابوموسی منصوب و معرفی شد.
همچنین در این مراسم از تلاش های محمد سعیدی فرماندار سابق ابوموسی که به کسوت بازنشستگی نائل آمد، قدردانی شد.
هرمزگان یکی از استان های جنوبی ایران است که در ساحل خلیج فارس قرار گرفته و 14 جزیره با کارکردهای متنوع دارد که ابوموسی یکی از جزایر مهم آن است.
جزیره ابوموسی تا بندرعباس مرکز استان هرمزگان 283 کیلومتر فاصله دارد.
این جزیره که از شمال به تنب کوچک و از شمال شرقی به جزیره تنب بزرگ نزدیک است جنوبی ترین جزیره ایران می باشد.
7198/6048
خبرنگار: فاطمه حسینی انتشاردهنده: خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.