کورش نیک طبع سه شنبه در گفت و گو با ایرنا' افزود: ثبت‌نام از کاندیداهای پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با سراسر کشور از صبح امروز دوشنبه 30 اسفندماه 95 در شهرستان رودان آغاز شد.
وی بیان کرد: در نخستین روز از نام نویسی نامزدهای پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا؛ هشت داوطلب با مراجعه به بخشداری جغین و یک داوطلب با مراجعه به بخشداری بیکاه و انجام ثبت نام؛ آمادگی خود برای حضور در این انتخابات و رسیدن به کرسی پارلمان های محلی در روستاهای این شهرستان را اعلام کرده اند.
نیک طبع خاطر نشان کرد: بازار ثبت نام نامزدهای پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر در سه شهر دهبارز، بیکاه و زیارتعلی در نخستین روز نام نویسی؛ سرد و بی رونق بود و در این روز هیچ داوطلبی برای حضور در انتخابات شورای شهر در این شهرستان ثبت نام و اعلام آمادگی نکرده است.
این مسئول یادآور شد: نام نویسی از داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از 30 اسفندماه 95 تا 6 فروردین 96 از ساعت 8 صبح تا 16 بعدازظهر در فرمانداری و بخشداری های شهرستان رودان جریان دارد.
نیک طبع همراه داشتن کارت ملی، پایان خدمت، مدرک تحصیلی و نداشتن سوء پیشینه را از جمله مدارک مورد نیاز داوطلبان در زمان ثبت نام عنوان کرد.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و انتخابات میان دوره ای دوره دهم مجلس شورای اسلامی؛ 29 اردیبهشت ماه 96 به طور هم زمان در سراسر کشور برگزار می شود.
شهرستان رودان با بیش از 124 هزار نفر جمعیت در 90 کیلومتری شرق شهرستان بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.
7196 /6048
خبرنگار: طیبه رحیمی ** انتشار دهنده : خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.