به گزارش خبرنگار ایرنا، سیروس اسدپور پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از روز گذشته به صورت هم زمان در سراسر هرمزگان کار عرضه سیب و پرتقال ایام پایانی سال در این مراکز آغاز شده است.
وی افزود: بر اساس تصمیمات کمیته اجرایی ستاد تنظیم بازار و در جهت رفاه حال مردم استان مقرر شد سیب و پرتقال از قرار هرکیلو سه هزار و 500 تومان به دست مصرف کنندگان برسد.
اسدپور بیان کرد: میوه شب عید در 85 مرکز شهری و 25 مرکز بخشی و روستایی در همه شهرستان های استان توسط شبکه تعاون روستایی عرضه می شود.
مدیرتعاون روستایی هرمزگان تصریح کرد: کار عرضه با توزیع 5 درصد از میزان سهمیه تامین شده برای هر شهرستان در روز اول شروع و در سه روز پایان سال این میزان به 20 درصدافزایش خواهد یافت و 10درصد باقی مانده نیز در روزهای ابتدای سال 96 از طریق مراکز عرضه توزیع می شود.
وی هدف از اجرای این طرح را کمک به تنظیم بازار و جلو گیری از افزایش قیمت میوه در ایام پایانی سال دانست و افزود: امسال تمهیدات لازم برای تامین 400 تن پرتقال و 300 تن سیب اندیشده شده که حدود 20 درصد بیش از میزان توزیع شده سال گذشته است.
لازم به ذکر است، خرید 300 تن سیب زرد و قرمز از استان فارس و 400 تن پرتقال از باغات هرمزگان با مجوز سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران از ماه ها قبل آغاز وپس از حمل به مرکز استان در سردخانه های طرف قرارداد جهت توزیع ذخیره سازی شده است.
7198/6048
خبرنگار: فاطمه حسینی انتشاردهنده: خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.