مدیر اجرایی شرکت آرکا فیدار قشم روز پنجشنبه در آیین تحویل این اقلام به خبرنگاران گفت: محموله بهداشتی اهدایی شامل سه هزار و ۵۰۰ عدد ماسک اِن۹۵ (N90) و اِن۷۵۰ (N70)، ۳۰۰ دست لباس محافظتی، ۲ هزار لیتر مواد ضد عفونی کننده‌ی سطوح و ۲ هزار لیتر مایع ضدعفونی کننده‌ی دست است.
احمدرضا زلقی افزود: این اقلام به منظور قدردانی از حمایت های مدیر عامل سازمان منطقه آزاد از صنایع جزیره اهدا شد.

شرکت‌ها باید تعد اجتامعی خود را اجرایی کنند

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم نیز گفت: مشارکت بیشتر شرکتهای داخلی و خارجی مستقر در جزیره در حوزه بهداشت و درمان یکی از اهداف سازمان منطقه آزاد در بحران کروناست که رایزنی آن آغاز شده است.
مرتضی شیخ زاده افزود: در همین راستا یک شرکت چینی محموله ای از اقلام بهداشتی به سفارت ایران اهدا کرد که از طریق فرودگاه امام خمینی(ره) به وزارت بهداشت و درمان تحویل داده شد.
وی ادامه داد: این محموله شامل پَد الکلی و ماسک بوده است.
شیخ زاده خاطر نشان کرد: محموله اهداییِ امروز نیز به صورت کامل در اختیار شبکه بهداشت و درمان قشم قرار می‌گیرد.
مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان گفت: مدیریت و کنترل شیوع ویروس کرونا در قشم به عنوان یکی از اولین نقاط شناسایی موارد مثبت ابتلا، حاصل حمایت‌های صورت گرفته در جزیره است.
اسماعیل صادقی افزود: اقلام اهدایی امروز نیز در روند کنترل و عبور از بحران کرونا بسیار حایز اهمیت است.

رییس شبکه بهداشت و درمان قشم نیز در این آیین گفت: تمامی ۲۱ مورد مثبت مبتلا در قشم با حال عمومی مساعد ترخیص شده‌اند و هیچ جانباخته‌ای نداشتیم.
حمیدرضا بهزادی افزود: در خانه ماندن تنها راه قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا تا زمان تعیین شده از سوی وزارت بهداشت و رسانه های رسمی کشور است.

وی خاطرنشان کرد: خواهشمندیم ساکنان قشم که در مسافرت هستند، با ثبت نام در سایت «کیا» همکاری خود را با شبکه بهداشت و درمان قشم برای مهار ویروس کرونا در قشم داشته باشند.

سامانه «کیا» در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، توسط سازمان منطقه آزاد قشم برای امکان بازگشت قشموندان به این جزیره طراحی شد.

قشموندان برای بازگشت به جزیره باید نسبت به ثبت‌نام در سامانه «کیا» به نشانی « http://qea.qeshm.ir» و دریافت مجوز ورود اقدام کند.

اعمال محدودیت ها در تردد و تعطیلی مدارس، دانشگاه ها، بازارها و فعالیت ادارات با یک سوم نیروها در قالب طرح فاصله گذاری اجتماعی برای کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا تا ۲۰ فروردین در استان ادامه دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.