در نخستین روز این رقابتها چهار دیدار میان تیم های ستارگان احمدی و یاران امید، نایبند بندرعباس و بندرآرمان از گروه یک ، پرواز بندرعباس و اتحاد سرخون، فولاد هرمزگان و آریا اسلام آباد از گروه دوم برگزار شد.

در پایان این دیدارها ستارگان احمدی ، نایبند بندرعباس و پرواز بندرعباس حریفان خود را شکست دادند و فولاد هرمزگان و آریا اسلام آباد به تساوی رسیدند.

قضاوت این مسابقات بر عهده مهدی صادقی ، مهدی جلوداری و محسن قاسم پور بود، ضمن اینکه علیرضا کناری بعنوان کمیته داوری و حمید رضایی بعنوان کمیته برگزاری جام ستارگان حضور داشتند.

قهرمان این دوره از رقابتها مبلغ ۲۰ میلیون ریال جایزه ویژه دریافت خواهد کرد.

شرکت هشت تیم در نخستین دوره رقابتهای فوتسال جام ستارگان

مسوول کمیته برگزاری نخستین دوره رقابتهای فوتسال جام ستارگان هرمزگان گفت: هشت تیم در قالب دو گروه چهار تیمی در این رقابتها با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

حمید رضایی  روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: در گروه اول تیم های ستارگان احمدی، نایبند بندرعباس، بندر آرمان و یاران امید و در گروه دوم تیم های فولاد هرمزگان، پرواز بندرعباس، اتحاد سرخون و آریا اسلام آباد با یکدیگر همگروه هستند.

وی هدف از برگزاری این رقابتها را شناسایی ظرفیت‌های فوتسال هرمزگان و آمادگی بازیکنان برای حضور در لیگ برتر فوتسال استان عنوان کرد.

رقابتهای ورزشی مورد حمایت قرار گیرند

فرماندار بندرعباس نیز در مراسم افتتاحیه این رقابتها با اشاره به نقش مهم ورزش در پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی، گفت: از همین رو باید برگزاری چنین رقابتهای ورزشی مورد حمایت ویژه قرار گیرند.

عزیزالله کناری تصریح کرد: برای ایجاد فضای سالم همراه با تندرستی و شادابی، باید فضای کار را در اختیار جوانان قرار داد تا توانمندی های  خودشان را در تمامی عرصه ها به خصوص ورزش به نمایش بگذارند.

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه ورزش در شادابی یک جامعه افزود: تهدیدهای فراوانی در جامعه امروزی برای جوانان وجود دارد و از همین پررنگ کردن ورزش در جامعه ضروری است.

وی برنامه ریزی برای استفاده از ظرفیت دستگاه های دولتی را در برنامه های متنوع ورزشی ضروری خواند و اضافه کرد: زیر ساخت های ورزشی در سطح شهرستان بندرعباس باید هر چه بیشتر تقویت شود تا شور و نشاط بیشتری در جامعه حاصل گردد.

تلاش برای بهبود زیرساخت های ورزشی هرمزگان

مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان نیز در مراسم گشایش این رقابتها گفت: یکی از مهمترین برنامه های این اداره کل ، توسعه زیرساخت های ورزشی استان است.

محمودرضا امیاری بیان داشت: اکنون که نقش ورزش در کاهش بسیاری از آسیب های اجتماعی اثبات شده، توجه به زیرساخت های ورزشی می تواند به عنوان یک زمینه مهم پیشگیرانه و روحیه‌بخش برای جوانها مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به نگاه ویژه دولت تدبیر وامید به حوزه ورزش ، افزود: همزمان با هفته دولت امسال ۳۹ طرح ورزشی با هزینه ۲۱۸ میلیارد ریال در هرمزگان به بهره برداری رسید.

مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان گفت: این طرح‌ها شامل ۴ سالن ورزشی با هزینه ۶۰ میلیارد ریال و ۳۵ چمن مصنوعی با هزینه ۱۵۸ میلیارد ریال است.

وی ضمن تشکر از عوامل برگزاری نخستین دوره رقابتهای فوتسال جام ستارگان هرمزگان، ابراز داشت: به طور یقین برگزاری چنین تورنمنت هایی نیاز به هماهنگی و برنامه ریزی بزرگی دارد که باشگاه ستارگان احمدی به خوبی در این عرصه عمل کرده و باعث رونق فوتبال و فوتسال هرمزگان شده است.

۷۱۹۸/۶۰۴۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.