فریدون همتی پنجشنبه شب در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان دستور  پیگیری و رفع مسائل و مشکلات خبرنگاران و اصحاب رسانه را به دستگاه های مربوطه صادر کرد.

وی افزود: از خبرنگاران نیز می خواهیم تا در کنار بیان انتقادات منصفانه، اقدامات و کارهایی که انجام شده و در حال اجراست را نیز به اطلاع مردم برسانند.

وی بیان داشت: خبرنگاران با رعایت اخلاق حرفه‌ای، رسالت مهم خود را انجام می دهند و با انعکاس اخبار به مردم اطلاع رسانی و آگاهی بخشی می کنند.

استاندار هرمزگان با قدردانی از اصحاب رسانه اظهار داشت: فعالیت خبرنگاران و اصحاب رسانه موجب افزایش روحیه شادابی و نشاط در جامعه می شود. برای ارتقای شاخص‌های سلامت به میانگین کشوری برنامه ریزی شده است

همتی همچنین با اشاره به تصویب سند حوزه سلامت استان گفت: برای ارتقای شاخص های حوزه سلامت در استان و رساندن آن به میانگین کشوری و بالاتر برنامه ریزی شده است. همتی یادآور شد: سند حوزه سلامت هرمزگان باید با مشارکت مردم، دستگاه‌های اجرایی و رسانه ها و همچنین انجام کار فرهنگی اجرایی شود.

وی ادامه داد: در این سند تقسیم کار مناسبی با توجه به نوع فعالیت ها انجام شده و اجرای آن با محوریت دانشگاه علوم پزشکی استان پیگیری می شود.

استاندار هرمزگان همچنین به طرح ساماندهی و لایروبی رودخانه های استان اشاره و افزود: در استان هرمزگان ۲۰ هزار کیلومتر رودخانه وجود دارد که پنج هزار کیلومتر آن در هنگام وقوع سیلاب دارای تهدیداتی برای مناطق مسکونی، کشاورزی و صنعتی هستند.

وی لایروبی رودخانه ها را در راستای کاهش خسارت و افزایش ایمنی بسیار موثر دانست و تصریح کرد: در این راستا طرحی ابلاغ شده که لایروبی رودخانه ها توسط پیمانکاران بر طبق نقشه هایی که به آنها ارائه می شود، انجام و مصالح حاصل از این کار نیز استحصال و مورد استفاده قرار می‌گیرد.

همتی در پایان خاطرنشان کرد: همه دستگاه‌های اجرایی باید فرآیند پاسخ به استعلام ها و صدور مجوزهای سرمایه گذاری را کوتاه کنند تا از این طریق صادرات و تولید در استان رونق بگیرد و بتوانیم به کارها سرعت دهیم.

۷۱۹۵/۶۰۴۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.