سرپرست معاونت اجتماعی نیروی انتظامی هرمزگان روز دوشنبه در دیدار با رییس و کارکنان خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) این استان اظهار داشت: در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی و جرائم ، رسانه‎ها پل ارتباطی پلیس و مردم هستند.

سرهنگ سعید شفیعی ادامه داد: مهارت اجتماعی هرچند یک مهارت عملیاتی نیست، اما به نوعی بر روی عملیات روانی فعالیت دارد و درواقع پشتوانه پلیس عملیاتی است.

وی در ادامه از تلاش‌های خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) مرکز هرمزگان در انعکاس به موقع عملکرد و خدمات این نیرو در یک سال اخیر قدردانی کرد و افزود: ما از همکاری و همفکری با خبرگزاری ایرنا استقبال می‌کنیم.

شفیعی گفت: معاونت اجتماعی بر روی موضوعاتی که نیاز به آگاه‌سازی مردم دارد نیز این آمادگی را دارد که به صورت فصلی اطلاعات مورد نیاز را در اختیار خبرگراری قراردهد.

سرپرست معاونت اجتماعی نیروی انتظامی هرمزگان عنوان کرد: بر روی اولویت‌بندی‌های آموزشی این معاونت نیز در حوزه آسیب‌ها و جرائم آماده ارائه همفکری‌های علمی هستیم.

وی افزود: برای نشست مدیران انتظامی شهرستان‌ها در خبرگزاری و هم‌چنین حضور خبرنگاران این رسانه در شهرستان‌ها برای پیگیری مسائل اجتماعی نیروی انتظامی نیز این آمادگی و همکاری وجود دارد.

رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) هرمزگان گفت: تعامل و همکاری مسوولان ادارات در زمینه اطلاع‌رسانی با این خبرگزاری افزایش بسیار خوبی دارد و نیروی انتظامی یکی از فعالان در حوزه خبررسانی است.

خلیل تنیده در عین حال، همکاری بیشتر رسانه و پلیس را در راستای کاهش آسیب‌ها، آگاه‌سازی و امیدبخشی به مردم و کاهش هزینه‌های اجتماعی را بسیار موثر دانست.

وی با بیان این جمله که هیچ موضوعی بی نیاز از نگاه انتظامی و امنیتی و پیوست فرهنگی و اجتماعی این نیرو نیست، ادامه داد: در راستای جلوگیری از تبعات اجتماعی و ضرورت پیشگیری از آسیب‌ها پلیس و رسانه می‌توانند در کنار هم باشند.

رییس خبرگزاری ایرنا در هرمزگان خاطرنشان کرد: ارائه اظهارنظرات کارشناسان نیروی انتظامی در بخش‌های مختلفی اجتماعی در اطلاع رسانی دقیق و صحیح خبرگزاری به مردم اثربخش خواهد بود.

۶۰۴۸/۹۸۸۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.