به گزارش ایرنا، حجت الاسلام موسی فاطمی روز سه شنبه در جمع طلاب حوزه علمیه امام صادق(ع) حاجی آباد افزود: حضرت زهرا (س) در حقیقت، نسخه مطابق با اصل پدر بزرگوار خود حضرت محمد (ص) بودند و در بین اهل بیت علیهم السلام مقام و عظمت خاصی دارند.
وی ادامه داد: خداوند در سوره کوثر حضرت زهرا(س) را خیر فراوان معرفی کرده و امروز نیز ذریه ایشان در عالم مایه برکت و سعات برای جامعه بشری است.
مدیرحوزه علمیه امام صادق (ع) حاجی آباد با اشاره به جایگاه عصمت و شفاعت حضرت زهرا(س)، بیان داشت: آن حضرت تنها بانویی هستند که به حدی از رشد و کمال رسیدند که رضای ایشان رضای خداوند و خواست ایشان خواست خداوند است.
فاطمی، از امام خمینی (ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی که تولدشان با میلاد دختراکرم (ص) در یک روز قرار دارد، را ذریه بسیار ارزشمند حضرت فاطمه (س) معرفی کردند که با اخلاص و رهبری جامعه اسلامی، تمام دنیا را بیدار کرد.
این استاد دانشگاه ابرازداشت: امروز از دشمنان پیامبراکرم (ص) هیچ نام و نشانی نیست ولی فرزندان زهرا (س) همه جای عالم می درخشند.
وی یاد آورشد: دشمنان پیامبراکرم (ص) می‌ خواستند این انوار مقدس را خاموش کنند درحالی که ذریه آن بانوی بی بدیل ورهروانش در دنیا بیشتر جلوه کردند.
حوزه علمیه امام صادق(ع) حاجی آباد در سال 90 راه اندازی شده است.
حاجی آباد شمالی‌ ترین نقطه استان هرمزگان به دلیل واقع شدن در راه ارتباطی کرمان به فارس وهمچنین بندرعباس به سیرجان و نیریز و فسا و داراب از اهمیت جغرافیایی فراوانی برخوردار است.
حاجی آباد در 175 کیلومتری شمال شرقی بندرعباس مرکز استان هرمزگان قرار دارد.
9887 /6040
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.