به گزارش ایرنا، بهروز اکرمی روز یکشنبه در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان هرمزگان اظهار داشت: مدیران در هر رده و منصبی باید بدانند که تنها خادم مردم هستند و باید در زمینه رضایتمندی آنها گام بردارند و ایجاد نشاط اجتماعی یکی از عوامل رضایت افراد در جامعه است.
وی تصریح کرد: با توجه به آب و هوای مناسب و ایده آل هرمزگان در ماه های کنونی سال، باید دستگاه های متولی برنامه های متعددی برای ایجاد نشاط اجتماعی برای مردم تدارک دیده باشند اما متاسفانه جز از سوی چند دستگاه آن هم در حد کوچک، شاهد اجرای برنامه ای در این زمینه نیستیم.
اکرمی ادامه داد: زمانی که یک فرد ساعت های بانشاط و خوبی داشته باشد در طی هفته عملکرد بهتری خواهد داشت و از همین رو مدیران متولی امر باید در این زمینه تلاش بیشتری انجام دهند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان تاکید کرد: باید شاهد اجرای برنامه های متنوع و متعدد به منظور ایجاد نشاط اجتماعی در ساحل بندرعباس و شهرستان های استان باشیم و هیچ گونه تعلل و کم کاری در این بخش از سوی مدیران قابل قبول نیست.
اکرمی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به سند سلامت جوانان هرمزگان گفت: باید تمامی جوانان استان تحت پوشش سامانه یکپارچه سلامت قرار بگیرند.
وی تاکید کرد: در کنار تمامی برنامه ها و نیازهای جوانان، نباید سلامت آنها فراموش شود و پرداختن به سلامت آنها باید به عنوان یک اولویت در دستور کار دستگاه هایی که بیشترین ارتباط را با این قشر دارند، قرار گیرد.
7198/2094
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.