به گزارش ایرنا، مهرداد تاجیک روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: پرداخت صدقه یکی از راه‌های کمک به نیازمندان کمیته امداد است و تمامی صدقه های جمع آوری شده برای رفع نیازهای ضروری این قشر هزینه می شود.
وی بیان داشت: تامین مسکن، درمان، اشتغال، تحصیل، تامین جهیزیه و کمک به امر ازدواج بخشی از نیازهای مددجویان کمیته امداد هرمزگان است.
معاون کمیته امداد امام خمینی (ره) هرمزگان اظهارداشت: کمیته امداد با مشارکت مردم در طرح‌ های امدادی از جمله صدقه، اکرام ایتام و محسنین و سایر طرح‌ها در کنار ترویج و توسعه انفاق، احسان و نیکوکاری بدنبال بهره ‌گیری از ظرفیت مردم و خیران برای فقرزدایی و توانمند سازی نیازمندان در جامعه است.
تاجیک ادامه داد: کمک به نیازمندان یک سنت حسنه است ومشارکت خیران، زمینه خدمات اثربخش به نیازمندان و توانمندسازی خانوارهای تحت حمایت را فراهم می ‌کند.
وی تاکید کرد: مردم برای افزایش ضریب امنیت و سرعت در خدمت ‌رسانی به نیازمندان جهت پرداخت صدقه می ‌توانند از روش های نوین سامانه تلفن گویای 3288، نصب اپلیکشین سنا با ارسال عدد 3 به شماره 30003333 و نرم ‌افزار ناب با ارسال عدد 100 به شماره 30007639 بر روی گوشی همراه خود استفاده کنند.
هم اکنون 60 هزار خانوار در هرمزگان زیر پوشش کمیته امداد هستند و 26 هزار خانوار نیز به صورت موردی و چند خدمتی از حمایت این نهاد بهره مند هستند.
7195/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.