حجت الاسلام و المسلمین حسین ابراهیمی روز سه شنبه در پنجاه و دومین نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان زرندیه افزود: دشمنان پس از شکست در کارزار نظامی با سلاح تحریم اقتصادی در جبهه دیگری برای ضربه زدن به کشور وارد عمل شدند.
امام جمعه زرندیه گفت: دشمن با اعمال تحریم های ناجوانمردانه سعی می کند ملت ایران را تسلیم نمایند اما مردم ایران اسلامی با شجاعت و ولایت مداری این امید دشمن را به یاس تبدیل کرده اند.
حجت الاسلام ابراهیمی اظهار کرد: نامگذاری چند سال اخیر به نام سال اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری، بیانگر اهمیت این موضوع است و همه وظیفه دارند در فرهنگ سازی برای تحقق این مهم تلاش کنند تا بتوان با حمایت از تولید داخلی، علاوه بر تحقق شعار سال، در جنگ اقتصادی نیز موفق بود.
فرماندار زرندیه نیز گفت: باید مردم را برای اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی آماده کرد تا بتوان با کمک انان گام های مثبتی در این راستا برداشت.
جعفر نخستین افزود: استفاده از ظرفیت های موجود شهرستان زرندیه جهت ایجاد اشتغال از دغدغه ها ی مسئولان است که یکی از راهکارهای این مهم، توجه به صنایع کوچک و زود بازده است.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زرندیه گفت: ریشه بیشتر موفقیت های مردم در فرهنگ یک جامعه است و ازین رو برای رسیدن به اهداف مقام معظم رهبری در نامگذاری سال به نام سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال باید فرهنگ این مهم در جامعه نهادینه شود.
احمد جوانمرد افزود: فرهنگ سازی برای خرید کالای داخلی، افزایش توان تولید و ترویج فرهنگ بهره وری از مهم ترین راه کارهای مهم تحقق اقتصاد مقاومتی است.
شهرستان زرندیه با مرکز شهر مامونیه و جمعیت بیش از 63 هزار نفر از شهرستان های 12 استان مرکزی است.
3075 /4896 خبرنگار: حمید فرقانی *** انتشار دهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.