حسین محمودی فر روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با توجه به اهمیت امر انتخابات و حساسیت های خارجی در این راستا، تمامی نشریات، پایگاه های خبری، دفاتر خبرگزاری ها و نمایندگان روزنامه های کثیرالانتشار از درج مطالبی که موجب سواستفاده بیگانگان و خدشه وارد شدهنبه فضای عمومی کشور می شود، خودداری کنند.
وی با تاکید بر نقش رسانه ها در تشویق مردم برای حضور در صحنه های مختلف انقلاب اسلامی اظهار کرد: رسانه های جمعی باید از درج اخبار و مطالب تنش زا، تفرقه افکنانه و مایوس کننده دوری کنند.
محمودی فر گفت: اهتمام جدی برای جلب مشارکت حداکثری و همگانی مردم شهرستان در انتخابات پیش رو باید سرلوحه کاری رسانه ها قرار گیرد.
وی ادامه داد: رسانه های بیگانه برنامه های مدونی برای خدشه وارد کردن به انتخابات اردیبهشت ماه پیش رو دارند که فعالان رسانه ای باید با شناسایی این دسیسه ها، برای خنثی سازی و جلب اعتماد مردم برنامه ریزی کاربردی داشته باشند.
وی افزود: رسانه های فعال در ساوه نیز همواره یاور و حامی نظام جمهوری اسلامی بوده اند و انتظار می رود در رویداد بزرگ سیاسی پیش رو نیز با تدوین راهکارهای مطبوعاتی منسجم، مردم را برای حضور گسترده در روز 29 اردیبهشت آماده کنند.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان مرکزی در 29 اردیبهشت ماه آتی در سراسر کشور انجام می شود.
7 نشریه محلی فعال، 2 نمایندگی روزنامه های سراسری و 6 خبرگزاری و پایگاه خبری در ساوه فعال است.
7269/3075/خبرنگار: الهام بابایی *** انتشار دهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.