معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی در حاشیه برگزاری این مسابقات گفت: این مسابقات با هدف شناسایی استعداد های برتر هنرجویان و توسعه مهارت کار آفرینی در هشت حوزه استانی این استان برگزار شد.
مجتبی حیدری افزود: رقابت های شهرستانی و منطقه ای این دوره از مسابقات با حضور سه هزار و 188 نفر از هنرجویان دوره های کار و دانش در 25 عنوان از 37 عنوان رشته کار و دانش و 2 هزار و 850 نفر از هنرجویان فنی و حرفه ای در شهرستان ها برگزار شده است.
وی ادامه داد: دوره تئوری مسابقات استانی علمی، عملی و علمی کاربردی رشته های فنی و حرفه ای و کار و دانش این استان دوم اسفند ماه با حضور 654 هنرجو در این استان برگزار شد که از مجموع این شرکت کنندگان 12 نفر شرکت کننده از هر رشته به مرحله عملی این دوره از مسابقات راه یافتند.
وی گفت: 6 نفر از برترین های دوره های عملی مسابقات علمی عملی و علمی کاربردی استان ها به مرحله تئوری کشوری این دوره از مسابقات که در 41 رشته صنعت، هنر و کشاورزی برگزار می شود راه می یابند.
معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی افزود: 246 نفر در مجموع برای شرکت در دوره های تئوری و علمی این دوره از مسابقات که بیست و هفتم فروردین ماه سال آینده در استان مرکزی برگزار می شود حضور خواهند یافت.
معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی افزود: نفرات برتر دوره تئوری و عملی این دوره از مسابقات بر اساس تفاهم نامه ای که با سازمان فنی و حرفه ای منعقد شده است به مسابقات کشوری فنی و حرفه ای معرفی می شوند.
230 هزار دانش آموز و 16 هزار نفر معلم در 15 منطقه و شهرستان استان مرکزی به تحصیل اشتغال دارند.
1955/6013/خبرنگار:مهدی عظیمی**انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.