«بهروز اکرمی» روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: مطابق آخرین آمار رسمی شمار نامزدهای حاضر در گردونه انتخابات استان مرکزی به ۱۸۵  نفر رسیده که ٢٤ نفر از داوطلبان زن و ١٦١ نفر مرد هستند.

وی توضیح داد: ۶۰ نامزد شامل ۱۵ زن و ۴۵ مرد در حوزه انتخابیه اراک، خنداب و کمیجان، ۳۵ داوطلب شامل سه زن و ۳۲ مرد در حوزه انتخابیه ساوه و زرندیه، ۱۷ نامزد شامل یک زن و ۱۶ مرد در حوزه انتخابیه دلیجان و محلات،۳۷ داوطلب شامل ٢ نفر زن و ٣٥  مرد در حوزه انتخابیه تفرش، آشتیان و فراهان، ۲۴ نفر در شازند شامل یک داوطلب زن و ٢٣ مرد و ۱۲ نامزد در حوزه انتخابیه خمین  شامل ٢  زن و ١٠ مرد شاکله رقابتی انتخابات خانه ملت در استان مرکزی را تشکیل داده اند.

رییس ستاد انتخابات استان مرکزی خاطرنشان کرد: شمار داوطلبانی که سابقه نمایندگی در انتخابات دوره دهم مجلس شورای اسلامی استان مرکزی داشتند هفت نفر بود که این افراد در دوره یازدهم رقابت‌های بهارستان شمارشان به  یازده نفر رسیده است.

اکرمی گفت: ۴۸ هزار و ۸۶۷ نفر از واجدان شرایط رای در استان مرکزی در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی برای نخستین بار پای صندوق‌های رای می‌روند.

اکرمی افزود: یک‌هزار و ۲۰ شعبه اخذ رای برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان مرکزی پیش بینی شده که ۶۹۱ شعبه ثابت و ۳۲۹ شعبه سیار است.

استان مرکزی با دارا بودن ۱۲ شهرستان در سطح ۶ حوزه انتخابیه هفت  نمایندگی را راهی خانه ملت می‌کند.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲ اسفندماه جاری برگزار می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.