«نصرت‌الله لطفی» روز پنج‌شنبه در همایش انقلاب اسلامی در پرتو ولایت مداری، جهاد و مقاومت که به مناسبت بزرگداشت چهلمین روز شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی در اراک برگزار شد، افزود: این مهم  پس از ۸۰ سال است که یک کشور به خود اجازه داده پایگاه‌های آمریکا را مورد هدف قرار دهد و آمریکا جرات انجام اقدامی را به خود ندهد.

وی ادامه داد: ایران در ابتدای انقلاب برای تامین سیم خاردار و اسلحه به کشورهای دیگر وابسته بود و این اقلام با چند واسطه به کشور وارد می‌شد، اما امروز جوانان کشور به برکت انقلاب اسلامی، خون شهدا و ولایت فقیه هیمنه آمریکا را با بهره‌گیری از موشک‌های ساخت داخل در هم می‌شکند.

 رییس ستاد دهه فجر کشور خاطرنشان کرد: کشوری که برای تهیه سوزن اسلحه به کشورهای دیگر وابسطه بود امروز به برکت انقلاب اسلامی، ولایت فقیه و خون شهدا به موشک‌هایی با برد ۲ هزار و ۵۰۰ کیلومتر مجهز است که می تواند قلب رژیم اسرائیل را مورد هدف قرار دهد.

لطفی یادآور شد: در دوران دفاع مقدس در یک جنگ نابرابر که تمام دنیا در برابر نظام اسلامی قرار گرفته بودند نیز رزمندگان اسلام به رهبری امام راحل(ره) اجازه ندادند یک وجب از خاک کشور جدا شود که این مهم نشان از روح مقاومت و ولایت‌پذیری رزمندگان و مردم ایران اسلامی دارد.

وی با یادآوری خروج آمریکا از برجام گفت: یافته‌ها و اطلاعات ترامپ و کانال‌ها رژیم اسرائیل، منافقان و کشورهای خودفروخته منطقه بر این بود که با خروج آمریکا از برجام، چون ایران اراده و توان خارج شدن از این معاهده بین المللی را ندارد، فشارهای اقتصادی باعث فروپاشی آن می‌شود.

وی افزود: در داخل ایران نیز ۲ نگاه وجود داشت و برخی اعتقاد داشتند اقتصاد ایران در برابر فشارها تاب آور نبوده و مردم طاقت نداشته و دولت نیز توان اداره را نداشته و مردم به خیابان‌ها خواهند آمد و موجب فروپاشی نظام می‌شود، اما در این شرایط ولایت فقیه که معتقد بودند مردم به نظام مقدس اسلامی و نگهبانی از نظام اعتقاد دارند نگاه دیگری داشتند.

وی ادامه داد: ولایت فقیه اعتقاد داشتند اقتصاد نظام اسلامی می تواند در برابر فشارهای دشمنان تاب آورده و برای دشمنان چالش ایجاد کند.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: آمریکا با راهبرد اقتصادی هوشمندانه و به منظور جلوگیری از بروز خسارت به نیروهایش با ایران درگیر نشد تا با ایران هراسی و فروش تسلیحات نظامی درآمدهایی کسب و گاو شیرده منطقه را بدوشد.

لطفی، فعالیت‌های سپهبد شهید سردار قاسم سلیمانی را یک فراز موفق جبهه مقاومت با هدایت‌های ولایت فقیه دانست و افزود: نقش این شهیدبزرگوار در منطقه فراموش شدنی نیست.

وی با بیان اینکه شلیک ۱۵ موشک به آرامکو عربستان یا قلب انرژی جهان موجب شد ۵۰ درصد صادرات نفت این کشور متوقف شود، اظهار داشت: مردم منطقه مسیر مقاومت را برگزیده‌اند.

لطفی با یادآوری موفقیت‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: کشتی انگلیسی  توسط رزمندگان اسلامی در فاصله کمتر از ۲۰۰ مایلی کشتی‌های آمریکایی متوقف شد و این مهم نشان داد ایران از توانایی مقابله با دشمنان در چند جبهه مختلف برخوردار است.

وی اظهارداشت: توقف کشتی انگلیسی تمام تحقیرهای ایرانیان توسط این کشور را در طول تاریخ جبران کرد و این مهم موجب شد انگلیس تمام شروط ایران را بپذیرد.

رییس ستاد دهه فجر کشور سرنگونی پهباد پیشرفته آمریکایی توسط پدافند هوایی بومی ایران را از دیگر اقدامات رزمندگان اسلام و قرآن دانست و افزود: روسیه در این شرایط اعلام کرد که اگر آمریکا با ایران وارد جنگ شود،  شکست خواهد خورد و قدرت پوشالی‌اش از بین می‌رود.

 لطفی اتفاقات دی ماه امسال را گسترده‌ترین توطئه دشمنان در طول ۴۱ سال گذشته دانست و افزود: دامنه فتنه سال ۸۸ تنها در تهران بود و نا آرامی‌های سال ۹۶ نیز تنها به چند شهرستان ختم می‌شد در صورتی که سال ۹۸ دشمن تمام شهرستان های کشور را در گیرکرده بود ولی این توطئه دشمن با یک سخنرانی هفت تا هشت دقیقه ای امام مسلمین جمع‌آوری شد.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و رییس ستاد دهه فجر کشور خاطرنشان کرد: نوع افزایش بنزین در کشور همگان را عصبانی کرده بود و طبق اطلاعات موجود با سخنرانی رهبر معظم انقلاب ۸۰ درصد ناآرامی ها در کشور فرو ریخت.

لطفی اظهار داشت: دانش آموزان آینده سازان و سکانداران کشور و انقلاب اسلامی هستند و فرهنگیان و مسوولان وظیفه دارند با انتقال این اطلاعات آگاهی و هوشیاری نسل جوان جامعه را در برابر توطئه‌های دشمنان افزایش داده و نشاط و امید به آینده را در جامعه افزایش دهند.

وی شناخت وظیفه و عمل به آن در زمان مناسب را از جمله مهمترین وظایف مسوولان دانست و گفت: پس از قیام عاشورا توابین قیام کردند ولی اگر این قیام در زمان عاشورا انجام می‌شد و به کمک امام حسین(ع) می شتافتند، می‌توانست اثرگذار باشد.

رییس ستاد دهه فجر کشور گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال به دلیل تقارن با حماسه حضور و تکریم سردار دل‌ها از سال‌های گذشته مهمتر  و تامین کننده امنیت ملی کشور است.

لطفی نظام مقدس جمهوری اسلامی را متکی به مردم دانست و افزود: آنچه تمام تحریم‌ها را شکست داده و زمینه پیشرفت و توسعه کشور را در تمامی زمینه‌ها فراهم کرده مردمی بودن جمهوری اسلامی ایران است.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی نیز در این نشست گفت: در طول تاریخ نهضت ها و انقلاب های بزرگی در دنیای اسلام شکل گرفته و ایثارگری‌های بسیاری برای پیروزی این انقلاب‌ها انجام شده است.

حجت الاسلام عباس دانشی افزود: آنچه انقلاب اسلامی ایران را از سایر انقلاب ها متمایز کرده، ولایتمداری  مردم بوده است و ملت ایران با اطاعت از ولایت فقیه توانستند در برابر دشمنان و مشکلات ایستادگی کنند و به پیروزی دست یابند.

یک میلیون ۴۰۰ هزار نفر جمعیت در ۱۲ شهرستان استان مرکزی ساکن هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.